כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
המעבר המתוקשר של יעקב גרודקה מבחדרי לקול ברמה עורר “הדים נרחבים” וכמו תמיד, אותנו מעניין מה היו ויהיו הסיבות וההשלכות למעבר
BHOL
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מיקי ברזל מגיב לפרישתו של גרודקה: "אנחנו במגעים עם הבכירים ביותר" 1

עשרה חודשים בלבד לאחר שמונה לתפקיד העורך הראשי של ‘בחדרי חרדים’, איש התקשורת החרדי יעקב גרודקה הודיע הבוקר כי החליט לסיים את עבודתו, וזאת, על פי ההודעה הרשמית, בעקבות מינויו לתפקיד מנהל האקטואליה ברדיו החרדי ‘קול ברמה’.

בהודעה הרשמית שהופצה לעיתונאים בשעות הבוקר, צוטטה תגובתו של יעקב גרודקה: “בסייעתא דשמיא, אני שמח להמשיך לאתגר הבא והמחייב – ניהול מחלקת האקטואליה ברדיו ‘קול ברמה’, בה עובדים טובי העורכים והמגישים בתקשורת החרדית. בראש ובראשונה, אני מודה למאיר גל, המו”ל לשעבר של ‘בחדרי חרדים’ שבזכותו סללתי את דרכי ובזכות אישיותו ודרכו המקצועית – אתר ‘בחדרי חרדים’ – עשה תקשורת מקצועית, חופשית, מובילה וחרדית”.

לאחר שפירט מי עשה תקשורת מקצועית וחופשית, הוסיף גרודקה: “כמו כן, תודה למו”ל החדש של ‘בחדרי חרדים’ מיקי ברזל. הכרתי אדם יקר ולבבי עם אישיות מיוחדת מאוד. וכמובן, תודה למנכ”ל ‘קול ברמה’ אריאל דרעי, על כך שהוא מאמין בי ועל כך שהוא מפקיד בידי אחריות כה כבדה. בעזרת ה’ נקדש שם שמים ונרבה בעשיית טוב”.

מטעם ‘קול ברמה’ נכתב: “יעקב גרודקה הינו אחד העיתונאים המוכשרים, המקצועיים והאנושיים בתקשורת החרדית ואך טבעי שהוא יצטרף למחלקת האקטואליה שלנו כמנהל”. בהמשך קיבלנו קריצה נוספת בעניין העצמאות העיתונאית: “אין לנו ספק כי יכולותיו המקצועיות והאישיות יבואו לידי ביטוי באופן מקסימלי בתחנה אשר חרטה על דגלה את העצמאות העיתונאית ללא כל פשרות”.

ובכן, המעבר המתוקשר של גרודקה עורר הדים כמעט כמו המעבר של טל מוסרי לניקלודיאון, וכמו תמיד אותנו מעניין לדעת מה היו הסיבות למעבר. גורמים בענף התקשורת מספרים כי בחודשים האחרונים, מחלקת התוכן של ‘בחדרי’ ספגה קיצוץ משמעותי עם עזיבתם של אביגיל קושלבסקי, איציק מן וקובי הר צבי וכי לא גוייסו כתבים חדשים במקומם. “נשארו בבחדרי רק עורכי המשמרות ושלושה כתבים: אלי שלזינגר, ארי קלמן ומשה ויסברג. כנראה שגרודקה הבין שאין כוונה לאייש את מקומם של העוזבים ולפתח את מערכת התוכן, אז החליט להמשיך לתפקיד הבא”, אומר עיתונאי ותיק בשיחה עם פאשקעוויל.

אז מה באמת קורה ב’בחדרי’? האם האינטרנט החרדי ברוויה מסוימת? האם לא משתלם להשקיע בתוכן ובגיוס עיתונאים חדשים? האם שינוי הבעלות באתר משפיע על כך? מי יחליף את גרודקה? האם יביאו מישהו מבחוץ? האם צפויים שינויים נוספים?

תגובת מיקי ברזל, מו”ל ‘בחדרי חרדים’: “בחדרי חרדים ימשיך להוביל במדיה האינטרנטית ולשמש כבמה החשובה ביותר. כמו בכל גוף תקשורת, תזוזות ושינויים זה דבר רגיל וכך גם קרה אצלנו. צוות הכותבים יותר מכפול ממה שציינת ואנחנו כל הזמן במגעים עם הבכירים ביותר בתקשורת החרדית. אנחנו כן מחפשים כתבים ויהיו התפתחויות בימים הקרובים. חשוב לזכור שבתחום התקשורת במיוחד, מעברים זה דבר טבעי, ולמותר לציין שאין לכך שום קשר לשינוי הבעלות. לגבי כיוונים? נעדכן ברגע שנוכל. מה שברור, שתמיד נמשיך להיות האתר המוביל בתקשורת החרדית”.

מכאן המשכנו למערכת ‘קול ברמה’. רק לפני שנה פורסם על כניסתו של בני רבינוביץ לתפקיד מנהל האקטואליה, אך נראה שברדיו חיפשו לרענן שוב את השורות ושילבו את גרודקה בתפקיד זה. בדקנו במה התפקיד הזה בא לידי ביטוי והאם צפויים שינויים נוספים במערכת?

תגובת ‘קול ברמה’: “במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הניהול השוטף של המחלקה ועל ביצוע מיזמים עיתונאיים אקטואליים שונים. יעקב גרודקה הינו אחד העיתונאים המוכשרים, המקצועיים והאנושיים בתקשורת החרדית ואך טבעי שהוא יצטרף למחלקת האקטואליה שלנו כמנהל. גרודקה ימשיך להגיש את התוכנית השבועית ‘על הקצה’ יחד עם ישראל כהן, המשודרת מידי יום שלישי בשעה 20:00 ברדיו ‘קול ברמה’. נכון לכעת, לא מתוכננים שינויים נוספים במערכת”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן