גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אחרי שלוש שנים בתפקיד, אלוני עוזב את JDN. כל הפרטים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתר JDN: יהונתן אלוני פורש מתפקידו כעורך ראשי; שמואל בן צבי יחליפו 1

יהונתן אלוני פורש מאתר JDN לאחר שלוש שנים בהן שימש בתפקיד עורך ראשי. מי שיחליף אותו הוא העיתונאי שמואל בן צבי, ששימש עד היום כעורך וכותב באתר, והיה במקביל הכתב הפוליטי של עיתון יום ליום, תפקיד אותו צפוי לעזוב בשבועות הקרובים.

מו”ל JDN, דודי ברנשטיין, אמר לפאשקעוויל: “אנחנו נפרדים מעורך מוכשר שליווה אותנו בשלוש השנים האחרונות ומאחלים לו הרבה הצלחה. בטוחים שבן צבי ימשיך את מגמת הצמיחה שלנו שבאה לידי ביטוי בפיתוח התוכן באתר וזינוק עקבי במספר הגולשים”.

מנכ”ל JDN, יואל סילבר, אמר: “בן צבי, שהצטרף אלינו לפני כשנה וחצי בלבד, הצליח בתוך זמן קצר להפוך לאחד העיתונאים המובילים במגזר, כשהוא מתבלט בחריצות יתר ועבודת שטח. אני בטוח שנצליח יחד עם שאר הצוות להמשיך להביא את האתר לשיאים חדשים”.

“אני מודה לדודי ויואל על האמון ומבטיח בעזרת ה’ לא לאכזב אותם”, מסר בן צבי. “אני חייב המון תודות ליהונתן, שיש לו חלק נכבד בהצלחה שלי ומרגיש אחריות גדולה להיכנס לנעליו הגדולות. הוא הביא את האתר למיליון הראשון, אני בעזרת ה’ אביא אותו למיליונים הבאים”.

גם תגובתו של אלוני לא נפקדה. “במשך 3 שנים זכיתי להיות חלק ממערכת מצוינת וצומחת ואין לי ספק שאתר JDN ימשיך לקצור הישגים ולשבור שיאים גם בשנים הקרובות”, אמר אלוני והוסיף: “תודה ענקית למו”ל דודי ברנשטיין על המקצועיות והאנושיות, למנכ”ל יואל סילבר על האמון והחברות, ולחברי למערכת לאורך השנים על עבודה פרודוקטיבית באווירה טובה. בהזדמנות זו אני מאחל המון הצלחה לשמואל בן צבי שמוכיח בכל יום מחדש שאין גבול לכישרון ולחריצות שלו”.

בתוך כך, השבוע פורסם על הצטרפותו של דודי איינהורן, עורך תוכניתו של מנחם טוקר ברדיו קול חי, לעורך מדור המוזיקה באתר. “אני שמח לשתף פעולה עם האתר החרדי שהולך ומקבע את מעמדו כאחד המובילים בתקשורת החרדית, עכשיו גם בתחום המוזיקה”, אמר איינהורן.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן