גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
ל’פאשקעוויל’ נודע כי גורמים בצוות ההסברה של ‘יהדות התורה’ נועדו אמש בפגישה מיוחדת שעיקרה הבהרות בנושא השימוש בפייסבוק. כל הפרטים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסום ראשון: ל’פאשקעוויל’ נודע כי גורמים בצוות ההסברה של ‘יהדות התורה’ נועדו אמש בפגישה מיוחדת שעיקרה הבהרות בנושא השימוש בפייסבוק והצגת נשים במסגרת “הקמפיין הרשמי”.

בהמשך לכתבה שפרסמנו כאן (יש פייסבוק או אין פייסבוק?) על חזרתו לחיים של דף הפייסבוק הרשמי של המפלגה, ששינה את שמו מאוהדי יהדות התורה ליהדות התורה (כולל וי כחול המוכיח שחשבון הפייסבוק רשמי ומאומת), ראשי המפלגה קיבלו שיחות מראשי ישיבות ומחנכים על ההרס הרב שהדבר יכול לגרום וכן לקלקול בהשקפה של בני הישיבות בעצם האמירה הרשמית שמפלגת ‘יהדות התורה’ מכירה בפייסבוק על כל המשתמע בכך.

בעקבות הפניות הרבות, התקיים אתמול דיון חירום בנושא במטה ההסברה של ‘יהדות התורה’, בהשתתפות מנהל מטה ההסברה שבתי מרקוביץ, יו”ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי וכן עוזרו של ח”כ משה גפני שלומי פולק, מי שהוגדר כמנהל הדף בפייסבוק, ופעילים נוספים במטה ההסברה.

במהלך הדיון עלו מספר רעיונות והצעות כיצד להפעיל הסברה בציבור הדתי והחילוני בלי לפגוע בעקרונות התורניים וכיצד לנהוג בהפעלת אמצעי תקשורת בפלטפורמה פסולה. לאחר דיונים התקבלה ההחלטה לשנות את שם הדף למתכונתו הקודם, כגון “אוהדי יהדות התורה” ובכך לשנות את הרושם שנוצר כביכול הדף מנוהל באופן רשמי על ידי המפלגה.

עניין נוסף שעלה בפגישה עסק בסרטון שהופץ ביום שישי בנושא הכותל, בו הוצגו נשים במהלך הסרטון. דבר זה אינו מקובל על ידי מצביעי המפלגה והסרטון הרשמי של המפלגה שמופץ גם בקבוצות ווטסאפ רשמיות – לא יכול להציג תמונות נשים. במטה ההסברה אמרו כי גם על זה קיבלו פניות ויעשו מאמצים על מנת שזה לא יקרה שוב.

בנוסף, כחלק מפעילות ההסברה מחוץ לעיתונים הוחלט על פתיחת מוקד טלפוני רשמי מטעם המערכה, בו המאזינים יתעדכנו על הנעשה במסגרת הקמפיין: ראיונות מיוחדים, כינוסים, שידורים חיים, קטעי היסטוריה, ג’ינגלים ועוד. אלא שמוקד אחד לא מספיק. אמש פורסם ב’יתד נאמן’ על מוקד ‘דגלנו’ והבוקר, בחינמון המופץ ביותר במגזר החרדי, פורסם שלוש פעמים על הקו המתחרה ‘מניפי הדגל’.

החלטה חדשה במטה 'דגל התורה': מפרסמים בפייסבוק, אבל הוא לא "שלנו" 1

נמשיך לעקוב ולדווח על התפתחויות נוספות בקמפיין.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן