מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מני אברהמי, המנכ”ל החדש ביפעת בקרת פרסום, בראיון ליתד נאמן: “נשמח להמשיך לעבוד מול עולם הפרסום החרדי שהוא המרתק ביותר כיום בתחום השיווק בישראל, בו הפרינט עדיין חי ובועט והוא בעל כלים עוצמתיים בהרבה מאלו של הכללי”
meni avrahami
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“עולם הפרסום במגזר החרדי הוא אולי המרתק ביותר כיום בתחום השיווק בישראל בשל השימוש שנעשה בו עדיין בכלים שבעולם הכללי ערכם יורד”, כך אומר מני אברהמי, מי שנכנס בחודשים האחרונים לנעליו הגדולות של נתי יעקובי, ומשמש כמנכ”ל יפעת בקרת פרסום, הגוף המוביל בישראל בניטור עולם הפרסום.

יעקובי פרש מתפקידו אחרי 20 שנה בקבוצה משום שלטענתו הרגיש תחושת מיצוי והעדיף להתקדם לדרך חדשה ולתרום מניסיונו בזירות אחרות בתחום תוכן תקשרתי, מידע ופרסום. הוא החל את דרכו ביפעת כאיש מכירות, התקדם עד לתפקיד ניהול חטיבת בקרת פרסום וניהל בשנותיה הראשונות את יפעת מחקרי מדיה.

יעקובי התמחה בניתוח מידע תקשורתי בדרך המאפשרת למנהלים בארגונים לקבל החלטות מושכלות לשם טיוב פעילותם בזירה התקשורתית והציבורית. הוא נחשב לחלוץ בתחום ניתוח מידע והשפעת מוניטין והוגדר ע”י מנהל הקבוצה כמקצוען ומומחה בתחום המידע והמחקר.

אברהמי, מנכ”ל יפעת מידע תקשרתי ומחקרי מדיה החל לשמש גם כמנכ”ל יפעת בקרת פרסום. בשיחה עם מדור הפרסום של יתד נאמן הוא מדגיש כי מבחינת הדירוגים “מה שהיה הוא שיהיה ולא יחול כל שינוי מבחינת מבנה הדירוגים, אופן מדידתם והצגתם”.

לדבריו, “השינוי שעשינו במבנה הארגוני שלנו, שמאחד את כל הגופים, נובע מכך שזיהינו שעולם השיווק, אליו אנחנו מייחדים את השירותים שלנו, השתנה. אם בעבר היינו מתבוננים על כל אחד מסוגי התמהיל של עולם השיווק (תחום היח”צ, הפרסום וכד’) באופן שונה והענקנו משמעות שירותית לכל אחד בנפרד, היום ההסתכלות על העולם הזה היא בצורה סינרגטית.

“הגבולות בעולם הפרסום היטשטשו וניתן לראות כי תוכן שיווקי למשל מבוצע הן ע”י אנשי פרסום והם ע”י אנשי יח”צ. לאור זאת, וכחברה אנחנו מעדיפים להתבונן מכאן ואילך על עולם השיווק באופן ממוקד ומדויק ולהעניק פתרונות 360 לכל עולמות הפרסום והיח”צ”.

בסוף דבריו ציין אברהמי כי לדעתו יש משהו שונה באופן בו מתנהל עולם השיווק החרדי שבו הפרינט עדיין חי, נושם ובועט והכלים המשרתים אותו הם ייחודיים עם עוצמות הרבה יותר גדולות מאלו שקיימות בעלמות אחרים. “גופים המעוניינים לשווק לעולם החרדי צריכים להכיר לעומק את הכלים שבהם משוקים לחרדים”, סיכם אברהמי, “מי שמצליח לפענח את הכלים הייחודיים ולרדת לעומק העולם הזה יכול לעשות חיל ולהצליח מאד”.

למערכת ניטור מדיה של פאשקעוויל לחצו כאן 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן