מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הם בחרו בשם “שחור ולבן” כדי לגעת בנושאים עם ניגודיות בתוך החברה הישראלית ומתכננים להשמיע קול שפוי בתוך השיח המקטב. גלסנר ובלום מדברים
blum glasner
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ערוץ הכנסת מתחדש בתוכנית אקטואליה חדשה – “שחור ולבן” – שתשודר מדי יום שני בערב בהגשתם של משה גלסנר ואבי בלום. “אנחנו עובדים הרבה שנים ביחד”, מספר בלום בשיחה עם פאשקעוויל. “הוא (גלסנר) הציע שנרים ביחד תוכנית במודל שלא כל כך קיים – טלוויזיוני בערוץ תקשורת כללי. זה מתגלגל כבר תקופה ואני מקווה שעכשיו זה ייצא לפועל ונוכל להיות שליחים לדבר טוב”.

עו”ד אבי בלום, פרשן פוליטי-מדיני של ‘קו עיתונות’, החל את מפעלו התקשורתי באתר ‘בחדרי חרדים’, המשיך דרך תחנת הרדיו ‘קול ברמה’ בתוכניות פוליטיות מגוונות ונדמה כי הוא לא נח לרגע. לדבריו, את ההצעה להגיש תוכנית אקטואלית במודל טלוויזיוני העלה משה גלסנר.

גלסנר, מגיש המהדורה המרכזית של ‘קול ברמה’, מספר לנו על הידידות הוותיקה עם בלום. “אנחנו חברים שנים רבות, שיתפנו פעולה הרבה וזה היה אך טבעי. ברגע שעלה הרעיון והעלתי אותו מולם, היה ברור שאפנה לאבי, גם כחבר אבל בעיקר כאיש מקצוע בכיר ומוערך מאוד. לכבוד עבורי להגיש איתו יחד את התוכנית”.

שם התוכנית “שחור ולבן” מזוהה בין היתר עם הקהילה החרדית, אך בלום טוען כי אין קשר בין שם התוכנית ומקורה, וכי היא תעסוק בנושאים אקטואליים מהמגזר הכללי כמו זה החרדי. “זה שם שאנחנו בחרנו כדי לגעת באמת בנושאים עם ניגודיות בתוך החברה הישראלית – גם נושאים הנוגעים לחרדים, אבל לא רק – וגם להשמיע קול שפוי בתוך השיח המקטב. אנחנו באים ממקום קצת אחר במטרה להראות ששני חבר’ה חרדים יכולים לגעת בכל נושא ולאו דווקא מהזווית החרדית”. יהיה מעניין לראות על מסך הטלוויזיה בערוץ ממלכתי שני מגישים חרדים שיעסקו בהגשה ובפרשנות בתחומים שונים.

שם התוכנית מעורר תהיה נוספת. אין ספק שבתקופה זו של גזענות ואפליה על רקע צבע העור, “שחור ולבן” זהו שם עם קורטוב של מחלוקת. אבי בלום מבטיח כי יגע גם בנושא הזה ומציין כי “במשך שנים רבות אני כותב המון על הנושאים של אפליית בנות ספרדיות ולא יושב על הגדר בנושאים הללו, כולל בתוכנית האחרונה ברדיו קול חי, שם הבאנו את חיים ביטון לדבר על הנושא הזה, אפרופו גזענות כלפי אתיופים. נקווה שנהיה שליחים לדבר טוב”.

אמן.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן