גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
“אל תשאלו. נגיד עולם התורה אייל משיח נורא נעלב מציוץ שלי ושלח התראה לפני הליכים משפטיים עם דרישת התנצלות”, צייץ הבוקר ישראל פריי. הנה הסיפור המלא
collage
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אל תשאלו. נגיד עולם התורה אייל משיח נורא נעלב מציוץ שלי ושלח התראה לפני הליכים משפטיים עם דרישת התנצלות”, צייץ הבוקר ישראל פריי, עורך ברשת קו עיתונות, בטוויטר. “מר אייל, אתה הרי שולט באתר חרדי גדול (בחדרי חרדים. ל”פ), יכול לעלות ולהוריד כתבות כראות עינך, זה לא מספיק לך? רוצה לשלוט גם בטוויטר?”.

הציוץ מגיע כתגובה למכתב התראה אותו קיבל בשבוע שעבר מעורך דינו של מי שמכונה “נגיד עולם התורה איל משיח”. המכתב נשלח לפריי בעקבות תגובה “פוגענית” (כך על פי מכתב ההתראה) שכתב פריי לתמונה שהעלתה העיתונאית שיפי חריטן, המספקת שירותי תוכן לאתר בחדרי חרדים, שעל פי השמועות נמצא בבעלותו של איל משיח.

חריטן פרסמה בטוויטר תמונה בה היא נראית עם האדריכלית דלית משיח (אשתו של) באירוע פתיחת מקווה טהרה בעיר אשקלון. “מאחורי עיצוב המקוואות המיוחדים עומדת דלית משיח מעמותת אורם בנשיאות הנגיד איל משיח”, כתבה חריטן.

על זאת הגיב פריי בסרקזם האופייני לו, ובאופן כללי לפלטפורמה בה הוא פרסם זאת, ותהה האם יום יבוא ויתברר שמשיח מרוויח מכל הסיפור הזה: “בסוף יתברר שלא רק שאייל משיח לא הוציא אגורה מכיסו אלא שהוא הרוויח מעסקי המקוואות”.

בהמשך, פריי פרסם הבהרה: “חשוב לי לציין ששעה קלה אחרי הציוץ, מחקתי אותו לבקשת אחד מאנשיו של משיח ומתוך רצון טוב, כך שלא ברור לי מה הוא מנסה כעת להשיג, כסף? התנצלות? אולי סתם הפחדה, שלא אעז לכתוב עליו מילה בעתיד?”, תהה פריי.

אבי גרינצייג הוסיף צבע לעניין והגיב בצורתו הייחודית: “יש פה טבעת מוביוס. כי אם הוא ינצח אותך ותחויב בתשלום פיצויים – הוא אכן ירוויח מ’עסקי המקוואות’…”.

הפרשן הפוליטי הוותיק יעקב ריבלין כתב: “אני אוהב נגידים בדיוק כמוך אבל לגופו של עניין אם אין לך הוכחות מוצקות למה שכתבת כדאי שתתנצל ותחתוך הפסדים. במשפט דיבה הוא יקרע אותך”.

תגובתם של הצדדים לא התקבלה לעת עתה. נפרסמה במלואה לכשתתקבל ונמשיך לעדכן על התפתחויות במידת הצורך.

שמח בטוויטר: איל משיח מאיים לתבוע את העיתונאי ישראל פריי בגין "טענה כוזבת" 1 שמח בטוויטר: איל משיח מאיים לתבוע את העיתונאי ישראל פריי בגין "טענה כוזבת" 2

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן