WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לרגל גיליון ה-100, הוסיפו בעיתון מספר חידושים ושיפורים: החל מהשבוע המוסף לאישה ולבית ‘אם הדרך’ יורחב ויופיע בקביעות כמגזין נפרד. גם חלק החדשות עבר עיצוב מחודש
haderech
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאה שערים: עיתון ‘הדרך’ ביטאונה של תנועת ש”ס, ציין בשבוע שעבר את פרסום גיליון ה-100 של העיתון, שנוסד לפני כשנתיים בראשית חודש אב תשע”ז.

לרגל גיליון ה-100, הוסיפו בעיתון מספר חידושים ושיפורים. החל מהשבוע המוסף לאישה ולבית ‘אם הדרך’ יורחב ויופיע בקביעות כמגזין נפרד. גם חלק החדשות עבר עיצוב מחודש. בנוסף, לחבילה השבועית, צורף השבוע מגזין תיירות וטיולים מורחב בשם ‘תרמיל’ המונה 116 עמודים. אלה מצטרפים למגזין השבועי, המוסף התורני ‘תור הזהב’ והמגזין לילדים.

במערכת ‘הדרך’ הגיבו: “אין ספק שגיליון 100 הוא ציון דרך מרגש ומשמח. בס”ד זכינו להוציא מאה גיליונות בדרכם של מרן רבנו הגר”ע יוסף זצ”ל ומרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, ולהביא לציבור מידי שבוע את מורשת יהדות ספרד בעבר ובהווה בכל חלקי העיתון. התגובות הזורמות כל העת למערכת, מלמדות עד כמה הצורך בעיתון כזה היה גדול ועד כמה הדבר התקבל בציבור. זה מחייב אותנו להמשיך ולעשות כל מאמץ כדי לייצר מידי שבוע את החבילה הייחודית של ‘הדרך’, אנחנו הולכים ומתרחבים ובעז”ה בשבועות הקרובים צפויים עוד מספר חידושים לטובת ציבור הקוראים”.

בטור מיוחד שפרסם בעיתון יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, הוא חזר לימי ההקמה של העיתון: “גיליון ה-100 החגיגי של עיתון ‘הדרך’ מחזיר אותי שנתיים אחורה, אל ערב קיצי אחד באולמי ‘שערי העיר’, הכנס בו הכרזנו על הקמת העיתון החדש לציבור הספרדי. על בימת הכבוד ישב מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט”א ולצידו הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט”א חבר מועצת חכמי התורה, וכן ידידי ורעי השר הרב דוד אזולאי ז”ל. מאחורי כרזת הענק ניבטו דמויותיהם של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ”ל ויבדל”ח מרן ראש הישיבה שליט”א עם הכיתוב ‘בדרכם נלך’.

“הכנס שנקבע מהרגע להרגע ואף קיבל אישור הלכתי לקיימו לפני תשעה באב, חידד את אווירת החירום. הרגשנו שזו חובת השעה לצאת לדרך ללא שהיות. והנה כיום, לאחר שנתיים, קשה להבין את גודל המהפכה שחולל העיתון בציבור הספרדי שלנו וביהדות החרדית בכלל. השינוי כה גדול, שקשה לנו לזכור את התקופה ההיא, בה היינו ללא ביטאון חזק המשמיע את קולנו מדי שבוע”.

דרעי אף פורס את היעדים להמשך: “עיתון ‘הדרך’ רק בראשית דרכו, כאשר מטרתנו היא להרחיב את הופעתו ותפוצתו. זו אכן משימה לא קלה, אך אפשרית. להזכירכם, כשמרן רבינו זי”ע, הורה לנו להקים עיתון לבני הציבור הספרדי, נטלנו את המשימה במרץ רב, ועד שנת תש”ס הוא היה העיתון הנפוץ ביותר בציבור החרדי. גם מבחינת מספר המנויים, גם מבחינת המכירות וגם מבחינת השפעתו על סדר היום הציבורי. בתקופות מסוימות הוא הופיע מדי יום והרגשנו את הרוח הגבית שהעניק לנו בכל המאבקים החשובים שניהלנו. אין סיבה שלא נחזור לימים הללו ואין הדבר תלוי אלא בנו.

לדבריו, “אותה החובה הקדושה המניעה אותנו ביום הבחירות אל הקלפיות לשלשל את הפתק ש”ס, צריכה להניע אותנו לחתום עוד היום על מנוי לעיתון ‘הדרך’. טופס מנוי לעיתון ‘הדרך’ הוא אות כבוד לחברות בתנועה הקדושה, המקדשת שם שמיים וממשיכה לחולל את מהפכת יהדות ספרד”.

מאה שערים ושדרוגים: עיתון 'הדרך' ציין השבוע את פרסום גיליון ה-100 1 מאה שערים ושדרוגים: עיתון 'הדרך' ציין השבוע את פרסום גיליון ה-100 2 מאה שערים ושדרוגים: עיתון 'הדרך' ציין השבוע את פרסום גיליון ה-100 3 מאה שערים ושדרוגים: עיתון 'הדרך' ציין השבוע את פרסום גיליון ה-100 4 מאה שערים ושדרוגים: עיתון 'הדרך' ציין השבוע את פרסום גיליון ה-100 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן