WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
רובי כהן, עד לאחרונה סמנכ”ל אסטרטגיה משרד הפרסום VIP, נכנס לתפקידו בגיל גרופ וישמש כמנהל חטיבת גיל פרסום. כל הפרטים
RUBI COHEN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רובי כהן נכנס בימים האחרונים לתפקיד מנהל חטיבת הפרסום של גיל גרופ, ומחליף את מזל בן הרוש שתכהן כמנהלת השיווק הכללית של הקבוצה. רובי כהן ינהל בין השאר את תחום האסטרטגיה והשיווק, ניהול תיקי לקוחות, פיקוד על הסטודיו וצוות הקריאייטיב ועוד.

לרובי כהן רקורד עשיר בתחום הפרסום. בין היתר כיהן כמנהל במשרד הפרסום ‘פידבק’ וכן במשרד הפרסום VIP, שם סיים את תפקידו לאחרונה. יצוין כי משרד הפרסום של גיל אינו זר וחדש עבור כהן, אותו הוא מכיר תריסר שנים לאחור, בזמן שעבד אז כמנהל הקריאייטיב של המשרד ובהמשך סיפק למשרד שירותים כפרילנסר.

כהן ידוע בכישרונותיו הרבים ומביא איתו רפרטואר מגוון בתחומים שונים הנושקים כולם לעולם התוכן והעיצוב: אסטרטגיית שיווק ופרסום, עיצוב גרפי, קריאייטיב וגם צילום, אחד התחומים האהובים עליו, בו מרבה לעסוק בשעות הפנאי.

טבילת האש הראשונה של המנהל החדש הייתה במהלך המפגש החודשי האחרון של כלל עובדי גיל גרופ – שם שימש כחבר השופטים בתחרות “המצגת המקורית ביותר”. במסגרת יום הגיבוש החודשי, הפעם התבקשו העובדים להכין פרזנטציה מקורית ויצירתית המסקרת פעילות חצי שנתית של החטיבה, אותה נדרשו להציג בפני כלל עובדי החטיבות של ‘גיל גרופ’, הכוללות את “גיל פרסום”, “גיל פרינט”, “גיל סטריט”, “גיל גיפט”.

לצד רובי כהן, חבר השופטים כלל את מר דוד גלפרין, יו”ר ובעלים של גיל גרופ ושושי יפה, מנכ”לית גיל גרופ. עבור רובי כהן הייתה זאת הזדמנות לראות את היכולות של חטיבת הפרסום, החטיבה עליה אמור לפקד, ואכן המצגת הזוכה הייתה זו של חטיבת גיל פרסום, בדמות סרטון של ילדי העובדים המציגים את הנתונים שביקשו להעביר באופן משעשע ומקורי.

דוד גלפרין קיבל את כהן בברכת “ברוכים השבים” ואמר כי הוא בטוח שהכישרונות הרבים של רובי כהן יבואו לידי ביטוי במהלך עבודתו וכי חטיבת הפרסום בניהולו תשגשג ותפרח ותכבוש יעדים חדשים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן