גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
בעיתון מבקשים לחשוף את כלל הציבור החרדי למסרים והדיווחים של מפלגת ש”ס לקראת הבחירות. גם לפני הבחירות הקודמות העיתון הופץ בחינם והמהלך הניב הצלחה
HADERECH (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתון ‘הדרך’ ביטאונה של תנועת ש”ס, יחולק השבוע ובשבעות הקרובים בתפוצה נרחבת של 150,000 עותקים בכל ריכוזי הציבור החרדי ברחבי הארץ. זאת לקראת מערכת הבחירות שבפתח, כשבעיתון מבקשים לחשוף את כלל הציבור למסרים והדיווחים לקראת הבחירות, ולשם כך מחלקים את חלק החדשות של העיתון בהפצה רוויה לכל בית חרדי.

המהלך הזה מבוצע שוב לאור ההצלחה בפעמים הקודמות. זה החל בבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בראשית השנה, אז יצאו ב’הדרך’ בהפצה נרחבת של גיליונות העיתון בשבועות שקדמו לבחירות, דבר שקיבל פידבק אוהד מהציבור.

בעקבות התגובות הרבות, בבחירות הקודמות לכנסת שוב הופץ העיתון בעשרות אלפי עותקים, כשלצורך כך נערך מיפוי מיוחד של כל ריכוזי הציבור החרדי בכלל והציבור הספרדי בפרט ברחבי הארץ, לרבות בערים מעורבות.

העיתון עצמו כולל חומרים רבים הממוקדים בהעברת המסרים המבוקשים לקראת הבחירות: דבריהם של חברי מועצת חכמי התורה של ש”ס ונשיא המועצת חכם שלום כהן, ראיונות עם רבני ונציגי התנועה, טורים ומאמרים על חובת השעה, עדכונים ודיווחים מההיערכות בשטח ועוד.

“נוכחנו לדעת כי לעיתון ותכניו הייתה השפעה מכרעת על ההישגים בבחירות המקומיות ובבחירות הארציות”, אומרים ב’הדרך’. “קיבלנו אלפי תגובות מכל רחבי הארץ, של אנשים שנחשפו לעיתון ומסריו והושפעו מכך עמוקות. לאור זאת הוחלט שוב לחלק את העיתון בהפצה רוויה ולהביא לכל בית חרדי בישראל את דבר המערכה”.

עד הבחירות: עיתון 'הדרך' יופץ ב-150,000 עותקים בריכוזים חרדים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן