גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
במסגרת יום היזמות השנתי של קמא-טק וגוגל ישראל, המשקיע האגדי גיגי לוי-וייס יפגוש את המשתתפים ויעביר הרצאה מרתקת. האירוע מיועד לאנשי הייטק, דיגיטל ופרסום. כל הפרטים
GIGI LEVI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ביום חמישי הקרוב ייערך אירוע מיוחד במתחם אמפרסנד בנושא יזמות והייטק, מבית קמא-טק וגוגל ישראל. האירוע מתקיים זו השנה השנייה תחת הכותרת “יום היזמות השנתי של קמא-טק וגוגל ישראל” ומיועד ליזמי הייטק ואנשי דיגיטל ופרסום.

מנהלי קמא-טק, בראשות משה פרידמן, שמו להם למטרה לפתח שיתופי פעולה עם עולמות תוכן רב תחומיים ומזמינים בעלי עסקים ליהנות מהרצאות על שיטות עבודה חכמות, טיפים למשקיעים וניצול נכון של ממשקי הפרסום של גוגל.

כחלק ממסגרת הפעילות השנתית של אמפרסנד, המספק פתרונות יצירתיים עבור בעלי עסקים מהמגזר החרדי

“באמפרסנד קורים דברים”, אומר לנו איתן דובקין, מנכ”ל המתחם. “משקיעים רבים מגיעים ומתעניינים בנעשה כאן ונסגרות פה עסקאות ושיתופי פעולה של מיליוני שקלים. זה כמו לטוס במחלקה ראשונה, שם אתה יכול לפגוש אנשי עסקים מעולמות תוכן שונים ולעשות איתם עסקים”.

ובחזרה ליום העיון המיוחד של גוגל, המשתתפים יוכלו ליהנות מהרצאות בנושא ניצול הממשקים הרבים המוצעים ע”י גוגל. “זו הזדמנות מצוינת ליזמים ולאנשי דיגיטל ושיווק חרדים לפגוש ולהכיר את בכירי גוגל ישראל, ולשמוע על הבשורות החדשות והמילה האחרונה בעולם בתחום השיווק, פיתוח עסקי, שירותי ענן, בינה מלאכותית, הסיוע של גוגל ליזמים וסטארטאפים ועוד”, אומר לנו משה פרידמן, מנכ”ל קמא-טק.

הדובדבן שבקצפת תהיה הרצאת אורח של המשקיע האגדי גיגי לוי-וייס. על פי העיתון הכלכלי דה מרקר, גיגי נחשב למשקיע ההייטק המצליח ביותר בישראל. לדברי פרידמן, “אין מי שלא מכיר אותו בעולם של השקעות ההייטק.

ההרצאה שלו, היא אחת ההרצאות הטובות ביותר ששמעתי על יזמות וסטארטאפים בימי חיי, ואני נרגש על כך שגיגי, שהוא אחד המשקיעים העסוקים ביותר והמבוקשים ביותר בישראל, מצא זמן לבוא ולפגוש יזמים ולתת את ההרצאה האגדית שלו”.

גיגי, אשר השקיע בכ-100 חברות מעולמות תוכן שונים עושה רושם של בעל ידי קסם שהופכות כל מגע שלו למכרה זהב. איתן מודע לעובדה זו ואומר כי זאת לא הפעם הראשונה בה מגיעים אנשי שם מהשורה הראשונה בתחום ההייטק לאמפרסנד כדי להעניק מהידע שצברו עבור בעלי העסקים החרדיים. “הרצאות וסדנאות כמו אלה הנמסרות מפי מומחים עולמיים בתחום, מתקיימות באמפרסנד על בסיס קבוע ובסופו של דבר גם מקיימים שיתופי פעולה עם בעלי העסקים במתחם”.

על יום היזמות מסכם משה פרידמן: “זו מסורת שהתחילה כבר בשנה שעברה. הערך שהיזמים החרדים קיבלו מהיום הזה בשנה שעברה היה עצום ואני בטוח שגם השנה יהיו מזה תוצאות נפלאות בעזרת השם”.

רוצים להירשם לאירוע? (הכניסה ללא עלות) לחצו כאן והבטיחו את מקומכם

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן