מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שמונה שנים אחרי שעזב את תפקידו כמנכ”ל גל אורן, מאיר גל חוזר לעניינים ויהיה שותף מנהל ואחראי על הפיתוח העסקי. כל הפרטים
meirgal
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפתעה בעולם הפרסום: שמונה שנים לאחר שעזב את תפקידו כמנכ”ל קבוצת ‘גל אורן’, מאיר גל חוזר לעניינים. בהודעה נמסר כי מאיר חוזר כשותף פעיל ומנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה. למעלה מעשור שמשפחת גל ואורן אלימלך שותפים בקבוצת הפרסום המגזרית הגדולה בישראל bsd.

בשנים האחרונות, המנכ”ל אורן אלימלך הוביל את הקבוצה להתפתחות וצמיחה במגזרים השונים ובערוצי פרסום חדשנים, לשינויים והתרחבות במבנה הקבוצה ולהפיכתה לקבוצת הפרסום למגזרים הגדולה בישראל הכוללת את משרד הפרסום המוביל במגזר החרדי גל אורן bsd ואת המשרד הגדול בדת”ל גל אורן לרנר bsd. זאת בנוסף לשותפות במשרד היח”צ המוביל במגזר החרדי ביכלר תקשורת ובעלות על משרד הדיגיטל אקליפטוס בניהולו של ארז ברכץ.

מוקדם יותר בבוקר, הודיעה שרה גל על פרישתה ממעורבות פעילה במשרד וכניסת בנה, מאיר גל, במקומה.

מאיר גל הוא בעל ניסיון של יותר מ-15 שנה בעולם התקשורת החרדי. שימש כבעלים ומו”ל של האתר החרדי ‘בחדרי חרדים’ וניהל קמפיינים פוליטיים רבים, בין השאר ליווה את הכוורת של גדעון סער, מאיר פרוש ויוסי דייטש.

אורן אלימלך ימשיך לשמש כמנכ”ל הקבוצה. הבוקר הוא כינס את צוות המשרד והביע את הערכתו הרבה לגב’ שרה גל על שנים ארוכות של עבודה משותפת, ובירך את מאיר על כניסתו לקבוצה. “מאיר יתרום מניסיונו וקשריו למשרד וללקוחותיו, וכניסתו תהווה בשורה לפיתוח והתחדשות המשרד לעולמות נוספים”, אמר.

קבוצת bsd מונה יותר מ-60 עובדים, בחברות גל אורן bsd למגזר החרדי (בהובלת אורן אלימלך ונחום בנדיקט) וגל אורן לרנר bsd (בהובלת אורן אלימלך ואבי לרנר). בין לקוחות המשרד נמנים: תנובה, מאוחדת, בנק הפועלים, ישראכרט, אל על, בתי אמנה, תנועת ש”ס, אגד, רשות הטבע והגנים, קימברלי קלארק, תאגיד המיחזור אל”ה, ועוד.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן