גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
אחרי עשרות אינספור סיכומי שנה ורשימות משפיעים באתרים החרדים, יוזמים ביזמקס ואתר כיכר השבת רשימת אנשי השנה שתתמקד באנשים שעושים את ההייטק החרדי • הנבחרים יפורסמו בוועידת ההייטק החרדי 2020
BIZMAX
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בסיכומה של כל שנה, מתהדרים האתרים השונים ברשימות המשפיעים הנבחרים שכיכבו בכותרות של השנה החולפת. “המשפיעים” המופיעים באותן רשימות כוללים בדרך כלל פוליטיקאים, עסקנים ואנשי ברנז’ה, כך שבאופן לא מפתיע הרשימות מזכירות אחת את השניה.

לקראת ‘ועידת ההייטק החרדי 2020’ שתתקיים בתחילת חודש ינואר, יזמו ‘ביזמקס’ ואתר ‘כיכר השבת’ את רשימת ‘אנשי השנה בהייטק החרדי’ שתכלול גברים ונשים חרדים שמהווים מודל והשראה למצוינות ועשיה משמעותית בתחומי ההייטק.

מי שעוקב אחרי התקדמות ההייטק החרדי לא יכול לפספס את ההתקדמות המשמעותית שנעשתה בשנים האחרונות. החל מתכניות להכשרת חרדים וצעירים שהשתלבו בתפקידי מפתח בחברות המובילות ועד ליזמים פורצי דרך. רק לפני כמה שבועות חזרה משלחת היזמים החרדים של חממת ביזלאבס מ’רוד-שואו’ ראשון מסוגו בלונדון, חברת רב-טק גייסה 4 מיליון דולר, מיט-אפים לעובדים חרדים בהייטק הפכו לדבר שבשגרה ותוכניות להכשרות צעירים חרדים להייטק לא עומדות בקצב הרישום.

הגשת המועמדות פתוחה לקהל הרחב, שמוזמן להציע מועמדים או מועמדות שהציגו הישגים משמעותיים באחד מהתחומים הבאים: יזמות בהייטק, הכשרה בהייטק, ותעסוקה בהייטק. הגשת המועמדות תתאפשר עד ליום שלישי י”ב כסלו תש”פ, 10.12.19.

בניגוד לרשימות ‘משפיעים’ שפורסמו בעבר, רשימת ‘אנשי השנה בהייטק החרדי’ לא תכלול עסקנים שתרמו לקידום שילוב חרדים בהייטק. מטרת הרשימה היא לאתר את החרדים או החרדיות שהגיעו בעצמם לתפקידים בכירים בתעשיית הייטק, העמידו חברות סטארט-אפ פורצות דרך או הציגו מחקרים משמעותיים בתחום.

ההכרזה על נבחרי הרשימה תפורסם בטקס יוקרתי במהלך ועידת ההייטק החרדי 2020, בנוכחות בכירי המשק וקובעי המדיניות, בכירי תעשיית ההייטק בישראל, יזמים, משקיעים ואישי ציבור. רשימת אנשי השנה תתפרסם במקביל באתר האינטרנט ‘כיכר השבת’ ובמגזין ייעודי שייצא לכבוד ‘ועידת ההייטק החרדי 2020’.

למילוי טופס מועמדות לחץ כאן

בתמונה: סטארטאפיסט חרדי מציג פיתוח טכנולוגי לראש העיר של לונדון

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן