כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
בעידן שבו כולם מפרסמים בדיגיטל, אי אפשר להתעלם מחשיבות הסרטונים בכל קמפיין פרסומי ובכל מהלך דיגיטלי. שוחחנו עם ארבע בוגרות קורס מולטימדיה בסיעור מוחות ושמענו איך הן מצליחות להוביל בשוק תחרותי ודינמי
SIUR MOHCHOT MULTIMEDIA (6)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חיות בסרט? אולי תרצו לדעת מה חושבות בוגרות קורס מולטימדיה על הלימודים בסיעור מוחות. בקורס מולטימדיה תמצאו שני חלקים: עריכת וידאו בתוכנות פרימייר ואפטר אפקט מצד אחד וצילום והפקה מצד שני. בסיעור מוחות מקפידים לתת את המידע הכי חדשני ומגוון בתחום על מנת שכל תלמידה תוכל להתחבר לנישה שהכי מתאימה לה ולהתמקצע בה.

מירי טננולד, לאה ויספיש, זהבי סגל ופערי קליין סיפרו לנו על הדרך המרתקת שעשו, כל אחת בדרכה, עד להקמת העסק שבו הן עובדות כיום.

שינוי תפיסת חשיבה

מירי טננולד מעצבת מסכי לדים, סרטוני תדמית, הנפשות ועיצוב בתנועה.

למדתי פרסום ועיצוב בסיעור מוחות במשך שנתיים אינטנסיביות. במהלך הלימודים מרים ממש שינתה לי את כל זוית הראיה. עם הזמן גיליתי שאני נמשכת יותר לכיוון האפטר אפקט-הנפשה של הגרפיקה ולתחום הוידיאו. תוך כדי הלימודים קיבלתי את האומץ והתמיכה לצאת לדרך ולהתחיל לעבוד בתחום. קיבלתי את ההכוונה והמיקוד לבנות לכל סרטון את מה שמתאים לו מבחינת אוירה, מיקוד של המסר ודיוק עד לפרט האחרון לפי הצורך התדמיתי הנדרש. תמיד ישנה הדגשה על הויז’ואל. שיהיה הכי טרנדי ומוקפד שיש. לא קרה אף פעם שחסכו על עלויות של חומרים או ייעוץ של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. עושים הכל כדי שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות ממושלמת!

ההוכחה הטובה ביותר שקיבלתי לכך היא שכמעט לא קרה לי שלקוח מבקש ממני לתקן או לשנות את התוכן או העיצוב. הנחו אותי לדייק למטרה בצורה כ”כ טובה וזה פשוט עובד! מעבר לדיוק קיבלתי גם השראה לקריאייטיב. תמיד להגדיל ראש ולחשוב טיפה מעבר, להפתיע. זה דבר שאני אקח איתי תמיד. הביטחון והליווי לאורך כל הדרך עם הידע והמקצועיות של מרים שאין שני להם, הם אלה שמלווים אותי במשך שמונה שנותיי כעצמאית ונתנו לי בסיס איתן להצלחה.

דחיפה למצויינות

לאה ויספיש בעלת סטודיו לאנימציה דו מימדית

בעברי למדתי חינוך מיוחד ולא ממש התחברתי, חיפשתי תחום לימודים שיעניין אותי. הגעתי לקורס מולטימדיה בסיעור מוחות והרגשתי מיד שמצאתי את המקום שלי. המשכתי הלאה גם ל”אפטר אפקט” והתמקצעתי שנה נוספת אצל מרים שרביט. הלמידה והדיוק לעיצוב נקי, בשילוב עם התפתחות המדיה, הדיגיטל והרשתות החברתיות בעשור האחרון הביאו לעניין רב בתחום ולחשיפה עצומה.

דבר נוסף שהביא להצלחתי בתחום: במהלך הלימודים נערכה תחרות בין התלמידות על סרט הגמר הטוב ביותר. הזוכה מקבלת פרס כספי. כמובן שזה נתן לי מוטיבציה אדירה ורצון להשקיע ואכן ההשקעה השתלמה וניצחתי בתחרות. כל זה בשילוב תמיכה אינסופית לאורך הדרך נתנו לי את האמביציה והסירו את הספקות שהיו לי. בדבר אחד אני בטוחה, הראש הגדול וההשראה שקיבלתי בסיעור מוחות פתחו לי את הדרך להצלחה.

חותמת של מקצועיות

זהבי סגל בעלת סטודיו להפקות וידיאו

התחלתי במחזור הראשון של סיעור מוחות. למדתי עיצוב ולאחר מכן המשכתי ל”אפטר אפקט”. כבעלת ניסיון של 12 שנה בתחום יש לי את היכולת לקלוט ישר מי למדה בצורה מקצועית ומי פחות. יותר מזה, כשנאלצתי להעסיק עובדת נוספת פניתי למאירה ושאלתי אם יש לה תלמידה מסיעור מוחות שהיא יכולה להמליץ לי עליה. מבחינתי מי שמגיעה משם זו חותמת של איכות ואני בטוחה שהיא תעשה את העבודה בצורה מקצועית. אל תשכחי שלא מדובר בתלמידות תיכון אלא בדרך כלל בנשים נשואות שהזמן יקר להן. מאד מורגשת ההתחשבות הזו וההקפדה על ניצול זמן בצורה מקסימלית. גייסתי 2 בוגרות של סיעור מוחות ואני מרוצה מאוד מהיכולות שלהן. אנחנו צוות מנצח של בוגרות ‘סיעור’.

תראי, צריך לדעת ללמד עיצוב ולהעביר את התוכן בצורה יסודית ומדוייקת. אין הרבה שיודעים לעשות זאת ואם כבר הולכים על הכיוון הזה, אז רק אצל הכי מקצועיים בתחום. עוד דבר שחשוב לי לציין זה שתמיד ניתן לפנות אליהם בכל שאלה. יש ליווי צמוד לאורך כל הדרך.

דבר נוסף מעניין שקורה רק בסיעור מוחות: כדי להשאיר אותנו מעודכנות בטרנדים הכי חמים בשוק ישנם קורסי קיץ מקוצרים שנקראים “סיעורונים” – אני ממליצה לכל מי שאני מכירה מהתחום, להגיע ולחוות. זה נותן המון! מקבלים מידע מתומצת וקונקרטי וכך תמיד נשארים מעודכנים.

כלים להצלחה

פערי קליין עצמאית בעלת סטודיו לעריכת וידיאו, הפקות מדיה, תלת מימד וגרפיקה פרסומית

למדתי בעבר גרפיקה ועריכת וידיאו אך בשטח הרגשתי שחסר לי ידע, הרמה לא הייתה גבוהה מספיק. חיפשתי להתמקצע בתחום, ולעשות דברים עד הסוף כמו שאני אוהבת. סיעור מוחות היה הבחירה המנצחת שלי, כבית הספר המקצועי ביותר בתחום, ששמם הולך לפניהם. קיבלתי המון המלצות מבוגרות המסלול והחלטתי ללכת על זה בכל הכח. בתקופת הלימודים קיבלתי כלים מקצועיים ונהניתי מתמיכה לכל אורך הדרך. ידעתי שאני בכיוון הנכון. תוך כדי צברתי המון ביטחון. זה מה שנתן לי את הבסיס ואת האמונה לפרוץ קדימה להצלחה. כשיצאתי לדרך עצמאית הרגשתי שיש לי מספיק ידע מקצועי על מנת למנף את עצמי ואת העסק שלי.

גם היום, אחרי שעברו מתחת ידי מאות לקוחות מרוצים וחוזרים, אחרי אינסוף פידבקים ולייקים, אני לא שוכחת איפה הכל התחיל וממשיכה להתייעץ מפעם לפעם, בכל תחום, אם זה בתגבור הצוות שלי או בתמיכה וליווי, ותמיד כשאני פונה לצוות סיעור מוחות – הם נכונים לסייע. הכיתה עצמה היא בעצם נטוורקינג אחד גדול, בכל מפגש או כנס שסיעור מוחות עורכים נוצרים שיתופי פעולה מדהימים וקשרים חדשים ומבטיחים, כך שהשמים הם הגבול. אז אם שואלים אותי? רק סיעור מוחות. זה פשוט עובד.

לערוץ היוטיוב של סיעור מוחות לחצו כאן

מאחורי הקלעים: בוגרות קורס מולטימדיה מדברות 1 מאחורי הקלעים: בוגרות קורס מולטימדיה מדברות 2 מאחורי הקלעים: בוגרות קורס מולטימדיה מדברות 3 מאחורי הקלעים: בוגרות קורס מולטימדיה מדברות 4 מאחורי הקלעים: בוגרות קורס מולטימדיה מדברות 5 מאחורי הקלעים: בוגרות קורס מולטימדיה מדברות 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן