גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
פדר יכנס לנעליו של קובי רוטנברג שסיים את תפקידו בחודש האחרון ופנה לעסקיו הפרטיים. כל הפרטים
AVI FEDER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רכש חדש לביזנעס: אתר הכלכלה של המגזר החרדי ‘ביזנעס’ מצרף לשורותיו את אבי פדר לתפקיד סמנכ”ל שיווק ופיתוח, במקומו של קובי רוטנברג שסיים את תפקידו בחודש האחרון, ופנה לעסקיו הפרטיים.

אבי הוא אחיו של שלמה פדר (מנהל שיווק בעיתון המבשר), מלווה ויועץ עסקי ובעל הכשרה בתחום השיווק והפרסום. “אני נרגש להתחיל לעבוד באתר הכלכלה הגדול במגזר החרדי ושמח על האמון הרב שניתן לי. אשתדל להביא איתי לתפקיד חדשנות ותפיסה מרעננת ואני מאמין שיחד עם סייעתא דשמיא גדולה, נוכל להביא את האתר להישגים נפלאים”.

מהנהלת אתר ביזנעס נמסר: “אנו גאים לצרף את פדר למשפחת ‘ביזנעס’. ככלי תקשורת מוביל במגזר החרדי בכל ענייני הכלכלה, אנו גאים לצרף אלינו כוחות רעננים שהוכיחו בתפקידים אחרים יכולת אישית. המינוי החדש הינו חלק מתכנית נרחבת לשדרוג והרחבת מערך התוכן והשיווק, שתצא לפועל כבר בתקופה הקרובה”.

לאחרונה הושק פרויקט ענק – “המשפיעים” – על ידי האתרים ‘ביזנעס’ ו’בחדרי חרדים’ יחד עם ‘מרכז אחים’, לבחירת 40 צעירים עד גיל 40 המשפיעים על הכלכלה החרדית. “אנחנו רוצים להפוך אנשים למנהיגים”, אמרו יוזמי הפרויקט לפאשקעוויל רגע אחרי שנסגר השלב הראשון של הפרויקט, הגשת מועמדויות.

“פעם, כדי להפוך למנהיג שמצליח להשפיע על כלכלה של ציבור שלם, היית צריך להיות חבר כנסת או מנכ”ל הביטוח הלאומי. כיום, העולם מאפשר לכל אחד להפוך לכזה שלכל מהלך שהוא עושה יש משמעות מיידית בכיס של מאות אלפי אנשים”.

סיקור על פרויקט “המשפיעים” יתפרסם בהמשך, לאחר חשיפת המועמדים באירוע ההשקה הצפוי להתקיים בחודש הקרוב.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן