דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
העיתונאי שמואל בן צבי הודיע היום על הצטרפותו למערכת ‘בחזית מדיה’ וישמש כעורך הראשי של מערכת החדשות. בן צבי יחליף בתפקידו את העורך הנוכחי פישל רוזנפלד, שימונה למנהל חטיבת הפיתוח ב’קבוצת בחזית’
SHMUEL BEN TZVI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

העיתונאי שמואל בן צבי הודיע היום על הצטרפותו למערכת ‘בחזית מדיה’ וישמש כעורך הראשי של מערכת החדשות. בן צבי יחליף בתפקידו את העורך הנוכחי פישל רוזנפלד, שימונה למנהל חטיבת הפיתוח ב’קבוצת בחזית’. לצד זאת, יסקר רוזנפלד את התחום הכלכלי במערכת.

בן צבי החל את דרכו בתקשורת החרדית לפני כארבע שנים ועד כה הוא היה העורך הראשי של אתר JDN. קודם לכן היה הכתב הפוליטי של עיתון יום ליום. במסגרת עבודתו ב-JDN פעל בן צבי להקמת מערכת החדשות המורחבת של האתר והיה חתום על שורה של חשיפות וסיקורים מיוחדים מהארץ ומהעולם.

הצטרפותו של בן צבי ל’בחזית מדיה’ הינה חלק מהתרחבות המערכת ומינויו לעורך ראשי בא לאחר שורה של מינויים נוספים בתקופה האחרונה. העיתונאי יוסי שטארק, ששימש עד כה ככתב בבטאון בעלזא ‘המחנה החרדי’, מונה לכתב במערכת ויסקר את הנעשה בחצרות הקודש ובהיכלי הישיבות. הצלם הידוע שלומי טריכטר מצטרף גם הוא ל’בחזית מדיה’ והוא ישמש צלם הבית של המערכת.

לצד המינויים החדשים, ימשיכו בתפקידם כתבי ועורכי המערכת הוותיקים, כאשר זאב אלפרוביץ’ יקודם לעורך המגזין וישמש ראש דסק התחקירים של ‘בחזית מדיה’. מדור הנשים בעריכתה של שיפי חריטן צפוי גם הוא לקבל מתיחת פנים משמעותית, וכך גם מדור היהדות בעריכתו של ישראל קעניג. שימי שקרקה ימשיך בתפקידו כעורך במערכת החדשות.

‘בחזית מדיה’ היא הזרוע העיתונאית של ‘קבוצת בחזית’ והיא נחשבת לחלוצת הדיגיטל בציבור החרדי, לאחר שהייתה הראשונה לזהות את פריצת הדיגיטל במגזר ומאז 2014 מפעילה את ערוצי התוכן הגדולים ביותר ברשתות החברתיות ובדיוור ישיר למנויים, כאשר נכון להיום מנויים אליה מספר כולל של למעלה מחצי מיליון מנויים. בין היתר, ניתן למנות את ערוץ היוטיוב שהינו ערוץ הוידיאו הגדול ביותר במגזר, מאות קבוצות התוכן בוואטסאפ, רבבות מנויים בפייסבוק ובטלגרם ומאות אלפי מנויים בתפוצות התוכן השונות במייל. לאחרונה גם עלה לאוויר אתר החדשות הרשמי של ‘בחזית מדיה’, המתעדכן מסביב לשעון, לצד שאר פלטפורמות התוכן הוותיקות שלה.

באתר החדש ניתן דגש מיוחד לחווית המשתמש ועיצובו, לצד חווית תוכן שטרם נראתה בתקשורת החרדית – החל מסיקור שורה של תחומי עניין שאינם זוכים לבמה בתקשורת החרדית, לצד כתבות עומק מגזיניות ותחקירים עיתונאיים. ‘בחזית מדיה’ הינו אתר החדשות היחיד במגזר הכולל ממשק טכנולוגי חכם לכל משתמש, באמצעותו יכולים הגולשים לנהל שורה של הגדרות אישיות, ביניהם הגדרת תחומי עניין ייעודיים לקריאה, כאשר בקרוב יהנו הגולשים מדף בית מותאם אישית הכולל אך ורק את הכתבות הקשורות לתחומי העניין של הקורא.

מנכ”ל ‘קבוצת בחזית’, מוטי איבנבוים, התייחס להשקת האתר החדש ואמר כי הוא “גאה להיות חלק מהמהפכה בתקשורת החרדית”. איבנבוים הוסיף וציין כי “האתר החדש מאפשר לראשונה הצצה לייחודיותה של מערכת ‘בחזית מדיה’, הן בגזרת היקף ואיכות התכנים ותחומי הסיקור והן בגזרה הטכנולוגית. מה שעד כה היה נסתר מהציבור, בשל פעילות המערכת ברשתות חברתיות ובדיוור ישיר, מקבל לראשונה פומביות. האתר החדש הינו אבן הפינה לשורה של פיתוחים ומערכות תוכן חכמות שיעלו בסייעתא דשמיא לאוויר בחודשים הקרובים”.

“אנו גאים לצרף למשפחת ‘בחזית’ את שמואל בן צבי, שהוכיח בשנים האחרונות כי הוא הבחירה הנכונה ביותר להוביל מערכת חדשות חרדית על טהרת הקודש, כנדרש מכל מערכת הפועלת לפי הוראת הרבנים”.

שמואל בן צבי מסר: “אני מודה למוטי איבנבוים על הבחירה בי כמי שיוביל את מערכת החדשות של ‘בחזית מדיה’, שכבר רושמת הישגים מרשימים, ליעדים ואפיקים נוספים. ‘בחזית מדיה’ הוכיחה את עצמה בשנים האחרונות כאחד מכלי התקשורת החזקים במגזר החרדי, שאינו חושש לצאת בתהליכים חדשניים ומתקדמים. בעזרת ה’, יחד עם הצוות המצוין של מערכת החדשות, נוביל את ‘בחזית מדיה’ לשיאים חדשים”.

צילום: אריה לייב אברמס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן