מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ראובן אדלר, אחד הפרסומאים הוותיקים והמשפיעים בישראל, ייצא בהדרגה מהבעלות על משרד הפרסום אדלר-חומסקי ויישאר יו”ר פעיל. על פי ההערכות בשוק, שווי העסקה משקף למשרד שווי של 50-60 מיליון דולר. ‏את המניות של אדלר במשרד (40%) קונים השותפים הצעירים באדלר-חומסקי, שהמרכזי בהם הוא אייל חומסקי, שמחזיק כיום ב-40%. אורי עיני ואמיר גיא, שמשמשים מנכ”לים משותפים של החברה, מחזיקים כיום כל אחד כ-3%, וצפויים להחזיק בתום התהליך 8% כל אחד.

טלטלה? חכו. עוד לא שמעתם כלום.

כנראה שמשרד הפרסום טריו, חברת בת של אדלר חומסקי, לא מספיק קורצת לבעלים החדשים ובשבועות האחרונים מתנהלים מגעים להעברת השליטה של המשרד הערבי והחרדי.

על מי מידע מוסמך שהגיע לידי מערכת פאשקעוויל, שני משרדי פרסום חרדיים גדולים מנהלים מגעים אינטסיביים לרכישת הבעלות על טריו. שני המשרדים הגדולים ממוקמים באותה משבצת בדירוגי יפעת בסיכום החציון הראשון של 2010.

וכאן פאשקעוויל נכנס לנתח את התמונה:

לקוחותיו הבולטים של טריו הם: פרוקטר אנד גמבל, שברולט, לאומית, הרץ, ניופאן, אקספון.

הלקוחות המתנגשים של גל אורן הם: האגיס, סוזוקי וטויוטה, מאוחדת, אוויס ו-012 סמייל.

הלקוחות המתנגשים של אפיקים הם: סנו, כללית ובזק בינלאומי.

האם מי מהמשרדים יוותר על הלקוחות שלו כדי להשלים את העסקה המיוחלת עם טריו? סביר להניח שלא. האפשרות הראשונה היא כי המשרדים יפתחו חברת בת כדי לטפל בתקציבים מתנגשים, כפי שמקובל במגזר הכללי. אפשרות נוספת היא לוותר על חלק מתקציבי טריו, שייצאו למכרז מחודש או יעברו למשכן חדש אחרי סיור קצר במסדרונות משרדי הפרסום השונים.

יו”ר קבוצת אפיקים, יגאל רווח: “אין תגובה”.

מנכ”ל משותף בגל אורן, מאיר גל: “אין תגובה”.

מנכ”ל טריו, גדי מרגלית: “אני לא מתייחס לרכילות”.

גמר חתימה טובה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. בטח בסוף קוטיינר ירכוש אותם…. ועל כך אמר אליהו לאחאב … הרצחת וגם ירשת

  2. מוטי,
    סקופ מעולה שבמעולים!
    אם פתחת שנה עם כזה סקופ מחכה לנו שנה גדולה!

  3. “מידע מוסמך שהגיע לפשקוויל…” סיפורי מקווה זה נחשב?
    ע”ע גדי מרגלית

  4. אכן סקופ, וממה שביררתי, למרבה הפליאה, הוא גם נכון.

    ימים יגידו מי המנצחים ומי המפסידים

  5. רגע האמת של פשקעוויל:

    אם יש, ולו קורטוב של אמת בסקופ (גם אם בסוף לא יצא לפועל)- שיחקתם אותה בענק
    ואם לא- יצאתם קטנים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן