גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אפיקים חדשים: לאחר מספר חודשים בתפקיד מנהל מחלקת יח”צ באפיקים, ציקי פרנק עוזב. את מקומו יתפוס אברהם רוזנשטיין. כל הפרטים
TZIKI FRANK
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אפיקים חדשים: רק לפני כ-9 חודשים, דיווחנו לכם כאן על פרישתו של מנהל היח”צ במשרד הפרסום ‘אפיקים’, נחמיה רוזנפלד, ורגע לפני 2018 אנו מתבשרים על פרישתו של מי שנכנס לנעליו, ציקי פרנקל. ‘בחדרי חרדים’ מדווח כי את מקומו יתפוס אברהם רוזנשטיין, ששימש עד כה כעורך המהדורה המרכזית ברדיו ‘קול ברמה’.

פרישה נוספת: ציקי פרנק (פרנקל) הודיע על סיום עבודתו בפרסום 'אפיקים' 1פרנקל הצטרף למחלקת היח”צ באפיקים לפני כשנתיים, ובהמשך קודם לנהל את המחלקה. בהודעה ששלח לעובדי המשרד כתב: “אחרי שנתיים של עבודה משותפת בקמפיינים, מסיבות עיתונאים, השקות, פרויקטים ועבודה שוטפת במחלקת יחסי ציבור, הנני להודיע על סיום תפקידי במשרד. זכיתי לייצג אתכם מול מערכות היומונים, שבועונים, אתרים ורדיו, כולל פעילויות במדיות החברתיות השונות”.

הוא הודה גם לבוס: “כאן המקום להודות ליו”ר אפיקים יגאל רווח המנטור שלי, הגורו של עולם השיווק והפרסום בציבור החרדי, שליווה אותי בכל צעד ושעל ולימד אותי את רזי המקצוע ולכל עובדי המשרד על שנתיים של השקעה ויצירה עם עבודה משותפת ומהנה”.

רק השבוע סיפרנו על ציוצי העיתונאים ששיווקו את הקולקציה החורפית של ‘בגיר’, ביוזמתו של פרנקל. רוזנשטיין צייץ: “הפיד החרדי באטרף יח”צני על בגיר”. כעת זה יהיה תפקידו, ולנו לא נותר אלא לרענן את הפיד.

ציקי, לאן פניך מועדות?

“עזבתי כי אני רוצה להתקדם, בעזרת ה’. יש מספר הצעות רציניות בתחום הפרסום והיח”צ, במקביל להצעות בתקשורת. בימים הקרובים אדע לאן פניי מועדות”.

למה דווקא יח”צ?

“התחום הזה תמיד סקרן אותי מאוד. בעבר נמניתי בין העיתונאים המוזמנים למסיבות עיתונאים ואלו שמקבלים ידיעות יחסי ציבור, עד שקיבלתי הצעה להצטרף למחלקת היח”צ של ‘אפיקים’, שם הפכתי לאחראי על מסיבות העיתונאים, ההשקות ושאר פעילות היח”צ”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן