מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
סופסוף הודעה רשמית: אחרי חודשים של המתנה, אנו מתבשרים על השקת המשרד החדש: “גל אורן לרנר” שיעניק שירותי פרסום ויח”צ למגזר הדתי לאומי
OREN LERNER (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הכירו את גל אורן לרנר: גל אורן ולרנרקום מתמזגים 1

כפי שדיווחנו בעבר בפאשקעוויל, המיזוג הגדול בענף הפרסום במגזר הדתי לאומי הפך למציאות והחיבור האסטרטגי בין ‘גל אורן’ למשרד היח”צ ‘לרנר.קום’ הופך את “גל אורן לרנר” (תתחדשו על השם) למשרד הגדול והמשפיע ביותר במגזר הדתי. הנה הלוגו החדש:

הכירו את גל אורן לרנר: גל אורן ולרנרקום מתמזגים 2

המשרד החדש יעניק שירותים בתחום האסטרטגיה והיח”צ, הפרסום והדיגיטל ללקוחותיו, ולקוחות במשק ישראלי ​המעוניינים לפנות למגזר הדתי לאומי והכללי.​ ​בעלי המשרד אורן אלימלך, ואבי לרנר יכהנו כמנכ”לים משותפים בחברת ‘גל אורן לרנר’.

לצד זאת, משרד הפרסום גל אורן BSD ימשיך בפעילותו כמשרד הפרסום המוביל במגזר החרדי ומתחזק כעת עם צירוף משרד הפרסום ‘אגס’ לשורותיו. המשרד הוותיק והמוביל במגזר החרדי והדתי ימשיך לייצג את החברות המובילות במשק ביניהם תנובה, בנק הפועלים, קופת חולים מאוחדת, פרטנר, חברת אמנה, אבני דרך, רשות הטבע והגנים ועוד, לצד לקוחות ‘אגס’ חברת דובק, תאגיד המחזור אלה ,ישיבת פונביז’, סונול ועוד לקוחות פנים מגזריים חרדיים.

בין לקוחות חברת ‘לרנרקום’ המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי נמצאים ראש העיר ירושלים ניר ברקת, העיתונים ‘ישראל היום’ ו’מקור ראשון’, המועצה האזורית גוש עציון, ארגון גשר. לרנר ניהל בבחירות האחרונות את קמפיין מפלגת הליכוד במגזר הדתי לאומי שזכה להצלחה משמעותית.

הקמת המשרד נעשתה בעקבות סדרת מחקרים, שנעשו על ידי גורמים שונים המצביעים על הצורך בפניה הייחודית למגזר הדתי לאומי, וניתוח הפוטנציאל הכלכלי בחדירה לשוק הכיפות הסרוגות, הדומיננטי בחברה ובכלכלה, בגודל המשפחות, ובמעורבות בחברה ובמשק.

שיתוף הפעולה בין שני המשרדים נחל הצלחה בכמה מהלכים שנעשו בעבר כגון: קמפיין הבחירות של ניר ברקת לעיריית ירושלים, חוק ההסדרה ועוד. ​​במשרדי ‘גל אורן לרנר’ יעמדו לרשות לקוחות המשרד מעטפת כוללת של 360 בכל הקשור לעולם הפרסום, היח”צ, הדיגיטל והפקת אירועים, כל זאת על ידי 30 אנשי צוות מקצועיים מהשורה הראשונה.

אבי לרנר: “התהליכים והשינויים הדמוגרפיים העוברים על החברה הישראלית מחייבים פניה ייחודית וממוקדת למגזר הדתי לאומי והמסורתי, ובכך להגיע לציבור הגדל באופן עקבי. אנו מזהים צורך גובר והולך מצד חברות מובילות וארגונים המעוניינים לפנות לקהלים אלו, ועל כן הקמנו פלטפורמה מקצועית, בעלת כלי עבודה מתקדמים, המתבססת על שנות הניסיון וההישגים המקצועיים של שתי החברות המובילות, גל אורן ולרנרקום”.

אורן אלימלך: “אני מאמין שהסינרגיה בין התחומים עולם הפרסום על כל שלוחותיו, ועולם יחסי הציבור, יעניקו ללקוחות המשרד ערך מוסף ויתרון משמעותי, לכל מהלך יחצני ופרסומי שיבחרו בו. אנחנו עולים קומה על מנת לתת ללקוחותינו את המיטב, בכל קשת השרותים, ובכללם עולם הדיגיטל המגזרי. אני מאמין שהמיקוד בכל אחד מהמגזרים בצורה מובהקת יעניק ערך מקצועי שיוביל לפריצת דרך ולמנועי צמיחה נוספים ללקוחותינו בדרך לכיבוש פסגות חדשות. בע”ה נעשה ונצליח”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן