מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
על הפרסום: בולטון פוטנציאל. על הקמפיין: קובי איזק בראשות המטה, יוסי צלניקר רכז מטה וגם: שיע וינברגר, שוקי מנדל ואברימי לוריא
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בהמשך לכתבה על מנהלי הקמפיין של דגל התורה, יצאנו לבדוק מי מטפל בקמפיין של אגודת ישראל. מטה ההסברה של ‘אגודת ישראל’ יצא לדרך כבר בשבוע שעבר כשהודיעו על משרד הפרסום שילווה את הקמפיין – ‘בולטון פוטנציאל’ – אליו מצטרף צוות אסטרטגיה רחב מתוך החסידויות לליווי ההסברה בקרב קהל המצביעים. יעקב (קובי) איזק עומד בראשות מטה ההסברה, יוסי צלניקר – שניהל בהצלחה את קמפיין הבחירות המקומי של ‘יהדות התורה’ באשדוד ובתל אביב – נבחר לתפקיד רכז מטה, ואליהם מצטרפים חברי ועדת ההיגוי יהושע (שיע) וינברגר, יהושע (שוקי) מנדל ואברימי לוריא.

כאגודה אחת: אלה אנשי הפרסום שינהלו את הקמפיין של אגודת ישראל 1

ככל הנראה, בשונה מדגל התורה, באגודת ישראל לא ייכנסו מיד לקמפיינים דיגיטליים אלא יתמקדו בהסברה מסיבית בפרינט. כבר בשבוע הקרוב תודפס ותחולק חוברת מרשימה על הפעילות הפרלמנטרית וההישגים בקדנציה האחרונה של סגן השר יעקב ליצמן.

כאגודה אחת: אלה אנשי הפרסום שינהלו את הקמפיין של אגודת ישראל 2

יהושע מנדל אומר בשיחה עם ‘פאשקעוויל’: “צוותות ההסברה של אגודת ישראל ודגל התורה פועלים במשותף ובמאוחד, במטרה למקסם את ההצלחה של יהדות התורה, כחלק מאסטרטגיית מערכת הבחירות הנוכחית ומתוך הכרה בייחודיות של כל אחד מהקהלים המרכיבים את יהדות התורה. אנו פועלים במקביל בקמפיינים ייעודיים לצד הקמפיין הכללי המשותף. כל המסרים והתכנים משותפים בשקיפות מלאה ובתיאום. יחד נצליח כי ברגע האמת ומול האתגרים המשותפים כולנו כאחד”.

יוסי צלניקר אומר כי “מטה ההסברה של אגודת ישראל מורכב מצוות קטן וחכם של אנשי מעש שמשלימים זה את זה בכישרונותיהם וביכולתם. הקמפיין המשותף יעלה אי”ה ביום שישי הקרוב ביומונים. בעז”ה נציג לציבור קמפיין בחירות מבריק שהוא תוצר של ישיבות ארוכות ותובנות מעמיקות”.

לדבריו, “לאורך כל הדרך יהדות התורה מציגה אחדות מרשימה וכך גם בנושא ההסברה. אנו עובדים בשיתוף פעולה פורה, קשר הדוק ותיאום מלא עם אנשי ‘דגל התורה’. המטות של המפלגות פועלות כל אחת בדרכה על מנת למקסם את אחוזי ההצבעה. באגודת ישראל נצמדים לעבודת השטח כמו במועצת הקהילות, פריחת הסניפים ברחבי הארץ וגם בקמפיין ההסברה הקרוב שיהיה נטוע עמוק בקרב הציבור הרחב. בסייעתא דשמיא נעשה ונצליח”.

יהושע וינברגר מספר על הקמפיין המשותף: “בעזרת ה’ לקראת סופ”ש נצא לדרך. אומנם המסרים והסלוגן יהיו משותפים, אבל כל אחד יעבוד בקהילות בצורה נפרדת. כל אחד יודע איך לשנע את קהל המצביעים שלו לקלפי. באגודת ישראל, מכנסים את נציגי הקהילות איך להביא קהל מצביעים שלא הגיע עד היום לקלפי ולהביא 100% הצלחה. הפעם, בשונה מפעמים קודמות שהשקיעו משאבים גדולים בקהל שממילא מצביע, אנחנו מתכוונים להשקיע דווקא ב-20-30% שברחו מהמפלגה כדי להחזיר אותם ליהדות התורה. היום נשב ונסגור את הפינות הסופיות לקראת הפרסום המשותף שיעלה מחר בעיתונים”.

אברימי לוריא מחדד: “מערכת הבחירות הנוכחית מגיעה לאחר מספר שנות שובע בהן יהדות התורה ישבה בקואליציה, ובמצבים כאלה האתגר העיקרי הוא להסביר לציבור עד כמה ההישגים של נציגי יהדות התורה בקדנציה האחרונה עומדים בסכנה אם לפיד יהפוך לדמות מפתח בממשלה הבאה. קמפיין הבחירות של יהדות התורה יעסוק הפעם יותר מתמיד במסרים מגוונים שיפנו לכל קהלי היעד, כשהמטרה היא לא לדלג על אף מצביע פוטנציאלי. אסור לנו הפעם לוותר על אף קול”.

לדברי לוריא, “לצד התיאום עם דגל התורה באשר למסרים הכלליים, אנחנו באגודת ישראל עסקנו בשבועות האחרונים יחד עם הצוות המקצועי של ‘בולטון פוטנציאל’ במיפוי החוגים השונים שבהם יש לפעול, ועל הבסיס הזה תבוצע פעילות ההסברה בכל המדיות השונות, עם מסרים מתאימים לכל קהל יעד בפני עצמו”.

אנחנו ב’פאשקעוויל’ נמשיך לעקוב ולעדכן בהתפתחויות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. תתחילו לדאוג לזוגות צעירים
    שאין להם קורת גג
    ולא עתיד לחיים

    תדרשו את תיק השיכון!

    ותעזבו את כל המילים המפוצצות
    על אסטרטגיה
    וישיבות עמוקות
    אפופי עשן אלקטרוני ועמוסי בורקסים…

    כך תחזירו מצביעים הביתה

    טפלו בבעיות האמיתיות של הציבור החרדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן