WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שושי רוזנטל מגדירה מחדש את המושג אשת קריאייטיב תחת טייטל חדש ומעניין – קבלו את רעיונאית הפרסום
Screenshot_1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מצויידת ברזומה מכובד בתחום הקריאייטיב, עם מאגר עבודות מרשים, ומקומות ראשונים בתחרויות קריאייטיב נחשבות, שושי רוזנטל יוצאת לדרך חדשה ומחליטה למכור את מוצר הפרימיום שלה – הרעיון.

שושי, מדוע החלטת להתחיל למכור קריאייטיב ?

אני באה מתחום העיצוב הגרפי, אך למעשה, על כל עבודה או שתיים שעשיתי, קיבלתי פידבק בנוסח כמעט זהה: מאיפה הרעיון? איזה רעיון מבריק, את רעיוניסטית! יש לך רעיון גם בשבילי? ועוד תגובות על זו הדרך.

בהמשך התחלתי לקבל בקשות לרעיון נטו מאנשי פרסום, גרפיקאים, קופירייטרים ומעצבים. לפעמים רק סיערתי להם ת’מוח, לפעמים פשוט הגשתי להם את הרעיון ארוז ומוכן בסגנון חמם והגש. אמרתי לנפשי ולרעיונותי – הבה נצא לאוויר העולם. מאז אני ‘מוכרת רעיונות’.

קבלו - הטייטל החדש ל'אשת קריאייטיב' 1

אז המצאת לך תחום מכירות חדש. נשמע מעולה. למה היית צריכה להמציא טייטל חדש – רעיונאית פרסום?

תמיד הרגיז אותי צירוף המילים “אשת קריאייטיב”. אני האישה של הקריאייטיב? אני זאת שמוכרת קריאייטיב. החשמלאי לא הופך להיות בעל חשמל ואני לא אשת קריאייטיב. אם כבר להגדיר אותי – אז אשת חיל. תכל’ס, הרגשתי שהרבה יותר נכון ומדוייק לי ולעיסוק שלי – רעיונאית פרסום.

ספרי לנו איך מייצרים רעיון? מאיפה זה בא לך?

רק מי שעוסק ברעיונאות יבין. זה לא שאתה נכנס למשרד, מתקתק עבודה והרעיונות נשלפים מהמדפסת. אחד שהאונה הימנית שלו מובילה אותו, נמצא במין קרוסלה כזו שכל הזמן מסתובבים בה רעיונות, וזה לא משנה מה אתה עושה כרגע.

אם אתה מטגן חביתות, אז הרעיון יוצא מהביצה בערך. ואם ישנים, הוא נמצא מתחת לכרית, ומרצד על התקרה, ומתזז עם הצלליות של מנורת הלילה. הרעיון יכול לקפוץ מכל מקום ובכל זמן.

את קופירייטרית?

לקרוא לעצמי קופירייטרית זה לא יהיה מדויק. הקופי והעיצוב הם חלקי היישום של הרעיון, והם רק הסייעים שלי בהצגת הרעיון. העיצוב והכתיבה מאפשרים לי, אחרי שרקמתי את הרעיון, לקרום לו עור וגידים.

קבלו - הטייטל החדש ל'אשת קריאייטיב' 2

את חולמת להתרחב ולנהל משרד פרסום גדול?

עם יד על המח, ניהול זה לא החלום איתו אני הולכת לישון בלילה… להיות מנהלת משרד פרסום זה להיות לביאה לוחמת, להגיע לצמרות שונות ומשונות כדי לתפוס שטחים בעיתון של יום שלישי, אחת שחייבת להתראיין וליחצן ולקדם. החלום שלי הוא להתעסק עם קריאייטיב נטו.

ספרי לנו לסיום מי הם הלקוחות הפוטנציאלים שלך, ומול מי את עובדת?

הכי כיף לי לעבוד מול פרסומאים, יחצנים, אסטרטגים, קמפיינרים, או אפילו גרפיקאיות עם ראש גדול וקופירייטרים מבריקים. הם מבינים את השפה, הם בפנים, מעריכים את התוצאה ויש להם את הכלים לקחת את הרעיון לממש אותו בשטחי מדיה מפולחים.

בשטח, אני לא טובה בטריקת דלתות. לכן אם לשכנה שלי יש עסק ולא מוצאת את ידיה ורגליה בפרסום, אני אקדיש את הזמן הנחוץ כדי לייצר לה רעיון שהיא תוכל לקדם בכוחות עצמה. לא מקפחת קמפיינים של צדקה, ואני עושה גם מצ’ינג עם תינוקות של בית רבן, בעיקר אם הם גרים בד’ אמותי והם מחפשים נואשות רעיון לתחפושת “הכי מקורית שיש, אמא”. בתמורה הם אוספים חרש את הקליקס ונותנים לי להתרעיין.

לעמוד העסק של שושי לחצו כאן

לאתר של שושי לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן