מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
חברת MATAN EFI הנחיתה בישראל מכונה מיוחדת המסוגלת להדפיס על מגוון סוגי בדים במהירות של 200 מטר בשעה (!) עם איכויות ודיוק מדהימות. כל הפרטים
WhatsApp Image 2019-04-14 at 12.56.30
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דפוס ‘דטה פרינט’ מתחדש במכונה ראשונה מסוגה בישראל של חברת MATAN EFI המסוגלת להדפיס במהירות של 200 מטר בשעה (!) עם איכויות ודיוק מדהימות.

המכונה המשוכללת הגיעה לדפוס דטה פרינט בשבועות האחרונים ומאז היא לא מפסיקה לייצר ולהדפיס ללקוחות דברים מדהימים שלא היו קיימים עד היום.

המכונה מביאה תוצרת של פי 3 ממה שהיה עד היום, וחוץ מהמהירות יש לה איכות ברמה שאין בשום מקום אחר. המכונה, בהשקעה של 750 אלף שקל, היא ראשונה ובלעדית בארץ כעת. סוגי ההדפסות של המכונה הם במגוון עצום וייחודי: בנוסף לכל השמשוניות והבאנרים, היא מדפיסה על כל סוגי הבדים – בדי דגל, פריימליס, בד סאטן ועוד.

אנשי הדפוס בדטה פרינט נפרדו מהמכונה הקודמת, ששירתה אותם ואת הלקוחות במשך כ-8 שנים, וקיבלו בברכה את המכונה האמריקאית החדישה שצפויה להישאר בדפוס בעשור הקרוב.

המכונה המיוחדת דורשת טיפול מקצועי ומערך מיוחד: יש כמובן את מפעיל המכונה – איש מקצועי בהפעלת מכונות מהסוג הזה ורקע בתורת הצבע,  עוזר דפס ותופרת מנוסה ומקצועית לתוצאות נהדרות, איש גימורים לטבעות וכו’.

רוצים להזמין עבודה או לקבל פרטים נוספים? לחצו כאן ועברו לעמוד העסק של דטה פרינט באינדקס פאשקעוויל

לראשונה בישראל: מכונת דפוס חדשנית ומתקדמת נחתה בדטה פרינט 1 לראשונה בישראל: מכונת דפוס חדשנית ומתקדמת נחתה בדטה פרינט 2 לראשונה בישראל: מכונת דפוס חדשנית ומתקדמת נחתה בדטה פרינט 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן