דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
עשרות מובילות דעה במגזר החרדי לצד עיתונאיות בכירות השתתפו בסדנת בישול חגיגית בסטייל אמנותי שהעביר השף אסף גרניט. גלריה
NAAMAN ASAF GRANIT (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עשרות מובילות דעה במגזר החרדי לצד עיתונאיות בכירות השתתפו בסדנת בישול חגיגית בסטייל אמנותי שנערכה על-ידי רשת כלי הבית המובילה והגדולה בישראל ‘נעמן’, והתקיימה במרכז האירועים המלכותי ‘הדר’ בסיטי טאואר רמת גן.

את הסדנה הגיש השף אסף גרניט, שהיטיב לערוך ולהדגים את הכנת המנות, בהסברים עטופים בלוגיקה, בטכניקה ובפילוסופיית גורמה אנינת טעם.

את האירוע פתחה והנחתה שרון הרמתי, מנהלת השיווק ב’נעמן גרופ’, שקיבלה את המשתתפות וסקרה בקצרה בפניהן את ההיסטוריה של המותג ‘נעמן’.

השף גרניט הסביר בפני הנוכחות איך ניתן להגיע לניצול מלא של חומר הגלם מדג מוסר ים, לשימוש כמנת פתיחה וכמנה עיקרית, ללא יצירת פחת כלל. עם סיום האירוע ולאחר שהנוכחות טעמו את תוצרת ידי השף, גרניט העביר את המתכון להכנה ביתית של טרטר קיץ עבור שלושה סועדים.

הפקה: משרד הפרסום ‘פידבק’

השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 1 השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 2 השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 3 השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 4 השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 5 השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 6השף אסף גרניט העביר סדנת בישול לעיתונאיות חרדיות 7

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן