מאז קום הבלוג, אנו מסקרים באדיקות רבה את פרי עמלו של “המבקר” בעיתונות החרדית. מישהו צריך פעם לעשות על זה מחקר אקדמי – אנתרופולוגי על: הניואנסים והדקויות שרק “המבקר” יכול לשים לב אליהם. אם אתמול פרסומת עם מטריות ירוקות נוטות ברישול, עמדה כאן בעין הסערה; היום, “פסח מצה ו.. מלון” ימחישו את ההבדל בין עיתון חרדי לעיתון חרדל”י.
10 תגובות
כותרת חזקה אש…
הגיעו לפשרה יפה עם ה’מבקר’.
כל הכבוד למשרד הפרסום שהצליח למצוא נוסחה שהמבקר לא יהרוס ת’קריאייטיב…
ואני חשבתי שפסו שלוש נקודות מן העולם…
ודינק – אנתרופולוגי.
אוקיי אוקיי..
לא אהבתי!
@ ישראל:
ואני חשבתי שכותרות של פסח מצה ו(עוד משהו) פסו מן העולם
אהבתי. מאד
אם למדתי את דרישת המנויים החרדיים (המודיע-יתד-המבשר), כפי שמבינים המבקרים, הרי שהקו (שנקבע לא על ידי איש אחד) הוא בשום אופן לא לשבש פסוק, מאמר חז”לי, ניב חסידי וכדו’.
מהמר שלא בכל העיתונים יאושר הפרסום, גם לא של הגרסה האחרונה, למרות בידול בדמות שלושת נקודות ארכאיות.
“לקחת פסוק ולשבשו? ועוד על מה? על פרסום לבתי המלון הבעייתיים כשלעצמם?!”
נחמד.
נ.ב. בענין המודעה עצמה,
הקופי מאוד בעייתי.
מלון כתחליף למרור.
נראה כמו פסח מצה ומֵלון (הפרי) במיוחד שהוא בכתום, יחד עם אוכל…
העיצוב יפה, רק הכוס גביע עם הקישוטי קוקטיילים עושה לי בבטן קצת צביטות של חילול הקודש, אבל אולי זה רק לי.. מה עוד שהמגזר לא נראה לי ממש מכיר את הקישוט הקוקטיילי הזה מחיי היום יום שלו.
גיזמו כתב:
דווקא אני נהנתי מהיציאה של כוס קידוש בפוזה של “בטן-גב”.
חוצמזה, תתפלא לגלות כמה “המגזר” מכיר ומבין. במיוחד כשזה מגיע לפלח העושה את חגיו בבתי-מלון.