עם יד על הלב, כמה מכם היו מוכנים לשבת עכשיו ולתכנן טיול ליומיים לקבוצה של עשרה אנשים? רוב הסיכויים שרובכם יוותרו על הרעיון המתסכל הזה. בתכנון של טיול לקבוצות ולמשפחות, ישנם פרטים רבים ותהליכים בירוקרטים מול גופים שונים כמו השכרת רכב, בתי מלון והארחה, אטרקציות ואתרי טבע, שלאנשים עירוניים שכמונו הענף הזה זר בחיי היומיום.
‘חיבת הארץ’ – משרד המתמחה בנושא התיירות עבור הציבור החרדי, הרים את הכפפה ופנה למשרד הפרסום ‘מנטה’. החבר’ה שם לא התעצלו והביאו לאוויר העולם קמפיין ממוקד היטב הכולל פנייה ייחודית למנהלי מוסדות החינוך במגזר החרדי, כאשר למכתב – הממוען אישית למנהלי הת”תים והמוסדות השונים – צורף כדור אקמול ועליו הכיתוב: “אם החלטת להסתדר בלעדינו, חשבנו גם עליך וצירפנו משהו קטן להרגעת כאב הראש הצפוי…”.
12 תגובות
סחתיין על הרעיון. אהבתי.
אני בטוח שכל מנהל מוסד שמקבל את זה, יחייך דקה עד שיזרוק את המעטפה הלאה, וזה מה שהם צריכים, דקה.
דקה שהמנהל ישים לב שאולי יש פה כן משהו בשבילו.
הציון שלי 10 על הרעיון
חיבבנו? דט’ס אול?
התחלתם להשתמש בלשון המעטה?
רעיון מבריק. אבל משום מה נדמה לי שכבר ראיתי אותו היכן שהוא.
גדול.
מקורי,תופס וחזק
מהסוג של :EEEEEEEEEEEE
חלש.
הלוגו מזכיר לי משום מה את הלוגו של ‘מרגליות’ או משהו דומה
האם זה לא אותה החברה בשינוי השם?
הגימיק נחמד מאד.
המוצר, פחות…
לזה קוראים קריאייטיב! (-: לגמרי עשו את העבודה!
רעיון מ-ד-ה-י-ם
לא משנה רעיון טוב או לא.
ידידי היקרים,
קובי יוסי ויאיר,
אני אוהב את הגישה שאומרת: לא כמו כולם.
להביא משהו אחר, יצירתי.
לא עוד נדוש לא עוד בנאלי, אתם נותנים את הטאצ’ המיוחד בכל דבר, זה נראה כאילו ישבתם שם למטה בבונקר המגניב שלכם ופשוט גירדתם את המוח עד שהייתם צריכים כדורי אקמול, התוצאות לפניכם..
סחטיין..
יופי של רעיון, בטוח שזה גרם לכל ממוען למכתב להתייחס אליו לרגע יותר מהמתחרים, מה שאומר, הצלחה!!
אהבתי מאוד מאוד – מעניין איך זה הוכיח את עצמו?