רק בליל שישי האחרון עדכנו אתכם כי משרד הפרסום מנטה קיבל לידיו את תקציב הפרסום של דיימונד טיים לאחר תקופה באגס ואפיקים, וכבר אנחנו מתחדשים בפרינט דנדש שמתפרסם בימים אלו במקומונים.
רק בליל שישי האחרון עדכנו אתכם כי משרד הפרסום מנטה קיבל לידיו את תקציב הפרסום של דיימונד טיים לאחר תקופה באגס ואפיקים, וכבר אנחנו מתחדשים בפרינט דנדש שמתפרסם בימים אלו במקומונים.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
11 תגובות
it’s best job
like
like!
מסתבר שגם עם לקוח כזה ניתן לראות קריאטיב ולא רק מבצעי מכירה סטנדרטיים..
שאפו!
רואים את התביעות אצבעות של ‘חד וחלק’.
בהצלחה חברי’ה…
וואוו איזה יופי!
מלוטש, נקי, מבריק!
כיף לראות עבודות כאלה!
Sofy כתב:
אפשר לכתוב אותו דבר, רק באנגלית.
אה, את לא יודעת איך?
לא נורא!
כתבי בעברית.
כך נחשוב שאת לא יודעת אנגלית.
פשוט עכשיו אנחנו בטוחים…
וזה בסדר! עברית שפה יפה…
אני התלהבתי מהויזואל, פחות מהקופי. ארוך, מוכפל ומסורבל. ביקורת בונה, כמובן.
עד שיש ארט טוב, כדאי לכתוב כמה שפחות.
לתשומת ליכבם…. עלו והצליחו!!
עבודה נקיה ויפה. לא קשה לדמיין מה היתה אומרת הפרסומת אם היא היתה מופנית לציבור הכללי (“בואי לפגוש את החברים הטובים ביותר שלך” או החברים הטובים ביותר שלך מגיעים לאשדוד”) (-:
אסתי, יא מעצבנת
פוטנציאלית כתב:
תודה, מותק!
ככה גדלים…
רואים שיש כאן שינוי באסטרטגיה של מנטה,
אם עד עכשיו האסטרטגיה הייתה לעבוד רק עם המקומונים של בני ברק, זה נראה שעכשיו הם מתחילים לעבוד גם עם המקומונים של אשדוד.
לא לשכוח לפרגן – like
רוח חדשה נושבת במשרד הפרסום הזה, מאז נעשו שותפים משרד הפרסום ‘חד וחלק עם ‘מנטה’, כאדם שעבד עם ‘חד וחלק’, אני בטוח שמהיום עוד נשמע עליכם הרבה, יש למתחרים ממה לחשוש.
אלי תמיד עשה עבודות שהפילו מהרגלים.