אין כמו תקופת פורים-פסח לפרסום ייינות ויקבים. עכשיו הגיע זמנם של יקבי טפרברג, שרק לא מזמן העבירו את תקציב הפרסום שלהם למשרד הפרסום גל אורן BSD. אין לי מושג אם הפרסומת אמורה להיות אדפטציה מהקריאייטיב הכללי המתפרסם בימים אלו בעיתונים הכלכליים, אבל גם אם כן, לטעמי זה הרבה יותר טוב מהמקור.
קרדיט: גל אורן BSD • מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • ארט: ואדימוס טיפיליצקי • קופרייטר: מנדי פרומר • תקציבאית: הניה שוחט
7 תגובות
יפה.
אך לא ברור לי מדוע הלכו על הליטאים, מגבעות ועניבות
החסידים שותים יותר יין (לחיים, טישים וכד’)
לא אהבתי
הגיע הזמן שישו יתרענן שם בגל, לאחרונה אין שום דבר מעניין איתם
פרסומת מגניבה, חבל שלקחו את הכינור הכ”כ משומש הזה. כ”כ נדוש ומוכר… : (
מאוד קריאייטיבי.
דוקא גל התרעננו לאחרונה – עם הפרסומת המגניבה של אור החיים והנורות.
אני רק שואל את עצמי – מה היה הבריף?
יצירתי יצירתי, אבל מה רצו לומר כאן?
ועוד שאלה: עם הכשר של הרב מחפוד -מה לטפרברג ולהמודיע?
לא משהו חבל דווקא גל היו במקום טוב קריאייטיבית אחרי אור החיים …
הפרסומת “המגניבה ” עם הנורות הייתה של פרסום גל עם פלדהיים ולא עם אור החיים,
וזה שאתם אפילו לא זוכרים במי בדיוק מדובר אלא רק בכך שמדובר בספרים ונורות,
מראה שאפילו כאשר מדובר בקריאייטיב טוב, אבל בכזה שלא מחזק את המוצר או את המותג אלא קריאייטיב לשם קריאייטיב, הוא לא עושה שירות ללקוח אלא רק למשרד הפרסום,
חבל ובזבוז כסף…
איזה טפרברג אתה?
כזה ששותה בד”צ (צד ימין)
או כזה ששותה מחפוד(צד שמאל)