בטרם שקעה גופתו של הארכי-טרוריסט, אוסמה בן לאדן, במצולות הים לאחר שחוסל בידי “אריות הים” של אמריקה, יש כבר מי שמנצל את הסיטואציה לעשיית פרסומת.
הבוקר, בעמוד הראשון של העיתון “המבשר”, מתחת לכותרות על חיסולו של בן לאדן, מופיעה פרסומת, בה נכתב: “לאמריקאים לקח כמעט 10 שנים למצוא את הבית הנכון”, כשהכוונה היא כמובן לביתו של בן לאדן בפקיסטן בו הסתתר. “לנו זה יקח פחות…”, מבטיחה הפרסומת, עבור השלוחה החרדית של חברת תיווך הדירות “אנגלו-סכסון”.
13 תגובות
עם טביעתו של בן לאדן מראה הקריאטיב סימני חיים מעודדים
אהבתי ועוד איך.
ניצול חלון זמן. קפיצה על מומנטום. פשוט טוב.
והיכן הקרדיט למשרד המפרסם? לפחות שימו אותו בתגיות שיזכרו לו את ההברקה גם בעוד שנתיים.
הקריאטיב סבבה, אבל האם רק לי מפריעה הגרפיקה?
הרעיון לא חדש אבל נכון וחכם.
רק חבל שלא השקיעו מעט אנרגיה בעיצוב המודעה. שום דבר במודעה לא עשה את זה.
בעיצוב הנוכחי הייתי לוקח את הטקסט על רקע לבן בלי שום תוספות היה עושה אותו עבודה.
ובדרך אגב, אני חושב שהקמפיין מהסוג הזה הכי יפה והכי קולע שהיה, היה בסיפור של שרה נתניהו עם העוזרת כשחברת ozeret4u יצאו בקמפיין ענק על האוטובוסים.
תענוג היה
http://mizbala.com/?p=27861
הרעיון גם לא מגזרי.
זו העתקה מהמשרד החילוני twentythree
כל עוד שלא פורסמה תמונה של בן לאדן הרוג,
לא מאמין לפרסומת!!
עלוב צוקר הזה,
אני מצטט הבוקר פורסם בעיתון המבשר… כאילו שהוא העיתון היחיד שאצלו זה פורסם, מה שנכון הוא שהמודעה פורסמה ביום שלישי בכל שלושת היומונים כמובן גם בהמודיע ויתד.
אז צוקר תתעורר…
אהבתי אבל רואים שעשו את זה מאוד מהר בלי הרבה גרפיקה מיוחדת!!!
“קצת פחות מ- 10 שנים”?! בוא נגיד שזה לא ממש היה מרגיע אותי… 🙂
אני שואל את עצמי, מדוע משרדי פרסום גדולים לא מפרסמים בדרך הזו?