בשבועות האחרונים לוחות המודעות התכסו בשתי מודעות עוקבות המפרסמות מהדורה מוגבלת (!) של מרכך כביסה EXTRA. לרגע חשבתי שמדובר באיזה תקליט ויניל שהתגלה במרתפי ביתו של אמן מהסיקסטיז, אבל לא, מסתבר שיש גם מהדורה מוגבלת ל… מרכך כביסה.
אבל לא בגלל גימיק פרסומי מעניין התכנסנו לכאן.
את הקמפיין המהמם עבור בדין יצר משרד הפרסום מימד. כולם ראו את זה. רק מה, עין חדה של אחד מחברי המערכת צדה את אותה פרסומת בשבוע שעבר בעיתון ישראל היום. אותה פרסומת? כמעט.
בגרסה החילונית מרככי הכביסה באים בזוגות, מה שלא כ”כ הולך בגרסה החרדית, אך מה שיותר תמוה, המודעה החילונית חסרת קרדיט, מה שלא כ”כ אופייני למשרד פרסום מקאן אריקסון המטפל בתקציב בדין במגזר הכללי. האם יכול להיות שמימד לקחו קריאייטיב מ-מקאן אריקסון או שמא דווקא אלו האחרונים קיבלו הוראה להתבסס על הגרסה החרדית ובחרו להוריד את הקרדיט הלא מוצדק?
מה אתם אומרים?!
24 תגובות
אוי נו, ברור שהחרדי לקוח מהחילוני. רק עכשיו אני קולט את העוצמה של הפרינט הזה. בזוגות זה נראה טוב. ביחידים הרבה פחות…
דווקא הביצוע הגרפי של החרדי טוב יותר.
הוא נראה כ”כ לבד…
ציפור קטנה לחשה לי שדווקא המשרד החרדי היו היוצרים, המעצבים והמבריקים ואילו במקאן לקחו את המודעה ממימד ושתלו אותה אצלם…ctrl+c,ctrl+v
אגב, כמדומני שזו לא הפעם הראשונה שבמימד עושים את העבודה ל’חברים’ מהכללי..
הקריאייטיב החילוני לקוח מהחרדי.
דובי מלאך, קריאייטיב הזוגות הוא גם יצירה של המשרד החרדי.
כואב לפרגן לחבר’ה משלנו, מה?
יציאה גאונית של מימד!!!!
בדוק –
מימד הכינו את 2 הסוגים ובמקאן אמרו “תודה”.
עובדה שאין קרדיט למקאן
בטוחה ב100%
ואגב, מקאן אריקסון לא התבססו על הקריאייטיב החרדי, הם קיבלו תוצר מוגמר. ולכן גם הורדת הקרדיט שלהם היא צעד מתבקש.
בחיי שחשבתי שהפרינט הראשון הוא של המגזר החרדי – “הזוג” העטוף היה נראה לי במבט ראשון כמו ספר תורה עטוף בקטיפה… (-:
סקיצה ראשונית של מימד ללקוח שנלקחה ע”י מקאן כמות שהיא.
פרינט יפה! פשוט ונקי משכנע…
יפה שמקאן הורידו ת’כובע למימד
עד היום מימד היו מחזירים בתשובה.
היום הם חוזרים בשאלה.
מה כולכם מתלהבים מזה, כאילו מודעה כזאת יכולה לזכות בפרס כלשהו והבעיה היא מי יקח את הקרדיט על הזכיה.
מודעה יפה ופשוטה, מימד עשו מקאן לקחו יהי שם מימד מבורך מעתה ועד עולם.
חברים, קצת פרופורציות.
שלומי כתב:
אם אכן זה כך – ‘מימד’ הרביצו כאן יציאה. כל הכבודים והכבודות.
אחת שיודעת כתב:
גאונית! לא פחות.
אחת מיצירות המופת של האנושות.
תרגעו. יפה. וכל הכבוד למשרד החילוני שלא שיחק עם אגו ולקח את המודעה.
ד”א: זה קורה לא רק למימד…
יציאה גאונית?
הברקת המאה?
יאלה צאו מהריבוע מודעה מפגרת של יוניליוור אף פעם לא הבריקו שם
נראה כמו ערמת ילדים שמתלהבת ממקאן מימד מה קרה גם למקאן יש אילוצים וזה אחד מהם
ברור שהחריידי הוא המקורי… גם הביצוע שלו הרבה יותר טוב.
ישראלי כתב:
שאלת חכם חצי תשובה.
לייק!
מתי תפנימו שלמימד אין אנשי קריאייטיב והם לא מייצרים כלום במשרד, תקישו בגוגל “מימד” ותראו כמה פרילנסרים פורשי משרדים חילוניים עושים להם את העבודה תמורת תשלום לפי עבודה.
בעלי מימד הם סוחרים מצטיינים בטח לא פרסומאים.
רוצים לתת קרדיט ?תנו לאלמוני הפרילנסר.
כל הכבוד על השם שבחרת לעצמך יותר מדויק מזה לא יכול להיות…
כמה ניטפי רעל ושקרים בתגובה אחת
רבותי המלומדים תפנימו, במקום ליילל שאין מספיק אמצעי מדיה למגזר, תוכיחו שלפחות בפרינט אתם יותר טובים מהמשרדים החילוניים כמו שמימד עשו, אבל בשביל זה צריך להתאמץ קצת יותר ולא רק למלא את העיתון בעוד ועוד ילדי חמד או באברכי משי מדוגמנים.
רעלי, רואים שרע לך…:)
ולעיניניינו – שאפו לזו שעל הקופי והקריאיטיב. לפחות אנחנו יודעים מי מאחורי הקלעים!
דרך אגב, הקשתי מימד בגוגל ולא מצאתי שום פרילנס פורש .
לכל הרעלים
לפעמים יש צביטה בלב של קנאה. זה קורה לכולנו ………אבל לפחות תסתירו את זה.
לגבי הגרפיקה, החרדים עשו את זה הרבה יותר טוב!
אם תשימו לב לשמיכת הזהב העוטפת את הבקבוקים….