בשבועיים האחרונים נחשפנו לשתי סדרות פרסום שקצת יצאו מהתובנה המקובעת שחג שבועות הוא הזדמנות בלעדית של חברות הקפה והגבינות. סוף סוף ראינו חשיבה יותר מקורית, וכן, אפשר לומר גם: יותר חרדית.
כי מעבר לחגיגת הגבינות המטורפת ששוטפת אותנו סביב ספירת העומר ומתעצמת ככל שמתקרב החג, צריך לזכור שלחג הזה יש ערך מוסף מעבר למנהג להיות ער ולאכול כל חצי שעה אבטיח עם גלידה חלבית. בתחילת העניין ובסופו, החג הזה קשור איכשהו בתורה. איכשהו.
אחרי הכל זה כבר הופך להיות לעוס ומאוס. משהו כמו האובר התעסקות עם בלאקי טוקי או רות אבר. כמה אפשר לשכנע בדרכים כמעט נלוזות עקרות בית נואשות להשקיע בגבינה חלומית עטופה בצלופחי הקוטב? חשבתי שאראה קריצה מפלדהיים או נצנוץ מאור החיים, אבל שם היו עסוקים בנגיעות דבש עם קוטג’ או יוגורטים מרחפים של יטבתה.
אבל היו כאלו שחשבו אחרת.
הקמפיין הראשון היה של הבנות בדמיון.
נתנו להן ללמוד גמרא ודווקא זה יצא לא רע בכלל. נכון, עדיין מדובר על ש”ס וגשל ולא ש”ס מרגי, אבל עדיין התחברו שם לרעיון, לשפה, לעגה הישיבתית. כל כך נכון, כל כך מדויק.
זה לא רק הכותרות. כל הגישה הייתה ממוקדת לקהל יעד תורני. עבודה מאירת עיניים, אין ספק. הגישו לנו טעם חדש בלימוד ולא רק בגבינות.
השני שעשה את זה כמו שצריך היה נוחעם.
נכון שבמקום להשתחרר לגמרי מהטיזרים הוא פשוט הגדיל אותם לעמוד שלם והצליח להנפיק שלושה עמודים עוקבים לסט חומשים במאה שישים וחמישה שקלים. שזה מטורף. אבל עדיין רואים טאצ’ של עובדים שמגיעים מהלבה הרותחת תמצית כור ההיתוך של היכלות בתי המדרש וחצרות החסידים.
והגיע הזמן לזכור גם את זה.
12 תגובות
ממש הפתעה גדולה.. בשבועות מפרסמים ספרי לימוד!
בחיי, מה קשור ספרי לימוד לשבועות?!
אלא אם כן הכותב עושה לילה לבן רק בשביל קפה ועוגת גבינה
יוסי, ברוך הבא בצל קורתנו.
אחלה פוסט, תודה.
אגב, שמעתי ממקורות מהימנים שהקמפיין של נוחעם עשה את שלו.
המהדורה הראשונה של הספר אזלה מהמדפים שבוע וחצי אחרי שהקמפיין עלה לאוויר.
וללקוחות הבאים של נוחעם נאמר: תתכוננו עם מלאי יותר גדול משחשבתם למכור.
חבל שלקוחות יבואו לחנות ולא ימצאו את מבוקשם.
המשך שבוע נפלא לכולנו.
שני קמפיינים מעולים, חבל לבזבז אותם בפוסט משולב
היית יכול לכתוב על הקמפיין של דמיון פוסט בפני עצמו. כמו כן על הקמפיין של נוחעם.
אבל טוב, לא נהרוס את החגיגה של הפוסט הראשון. תובנה מצויינת.
וצריך לזכור גם את זה.
יוסי כשרון גדול. עתידו המזהיר מובטח בעולם הפרסום.
עלה והצלח! מחזיקים לך אצבעות!
קום כל מזל”ט על הכיוון החדש מבית נוחם.
מעניין מדוע נוחעם מתגונן עוד לפני שמבקרים אותו.
כידוע האימרה הידועה שהפרסום עבד מגיעה תמיד, בצירוף תגידו מה שתגידו אבל הפרסום עבד.
מאד מקורי…
חשבת על זה אגב שהזמן הכי חזק של מכירת שסי”ם זה בערב שבועות?
וזו אגב ממש לא שנה ראשונה של השתוללות סביב זה. בשנים קודמות עוז והדר ולובלין השקיעו דמים רבים מאד בתקופה זו.
יוסיז, ברכות! מחכים לקרוא אותך כאן והרבה.
פאשקווילאים מתלהבים
יוסי כאן, כפשוטו.
*
בקטנה: חשבנו שיהיה יותר עיון, בשביל זה שלחנו אותך לפוניבז’?
קודם כל יוסי – האיש והמילים
פוסט ראשון שהוא בעצם שני..מרגש.
הכתיבה הקולעת, התובנות, והאומץ .
מחכה כבר לפוסטים הבאים …
ובקשר לחומש -שובקס כפשוטו ממש !
יוסי הוא באמת אחד החברה המבריקים של הדור הבא אני כבר מתחיל לתפוס איתו “קשרים” אני כבר יכול לומר שלמדתי איתו יחד… עשה חייל שמח לראות אותך בפרונט איש מוכשר!
בהצלחה בכל ההגשות!
נוחעם הוריד כאן ביצוע של מקצועיות וגישמאק כאחד.
עבודה יסודית ומרשימה.
לייק !
א. הקמפיין של וגשל היה מאד מוצלח, לדעתי.
ב. שכחת לציין שהעונה של קניית שס לחתנים זה שבועות.
ג. מאד אהבתי את הקמפיין של נוחעם, על אף שאני חושב שהתמונה בחלק העליון לא ממש מתחבר, אבל אין ספק שזה משהו די חדשני בענף, הקמפיין כמובן
בהצלחה רבה יוסי
כל הכבוד על הקפיצה למים
מקקווה שיהיה גם פרנסה …