WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אמרו לי שחברת נעלי אומן היא מותג ידוע ומוכר בציבור החסידי, אני אישית לא שמעתי עליהם ואל תשאלו אותי למה. מעבר לגימיק החביב – בדיקת אורטופדיה חינם לכל מנהל – מסתבר גם שתקציב הפרסום שלהם הגיע ממש לא מזמן למשרד פרסום חדש. פול הצלוחעס.
oman
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אמרו לי שחברת נעלי אומן היא מותג ידוע ומוכר בציבור החסידי, אני אישית לא שמעתי עליהם ואל תשאלו אותי למה. הני וואי, בעת שיטוטי בפורום מנהלים של ‘המודיע’ (היה חביב), מצאתי את הדוכן של החברה הזאת. מעבר לגימיק החביב – בדיקת אורטופדיה חינם לכל מנהל – מסתבר גם שתקציב הפרסום שלהם הגיע ממש לא מזמן למשרד הפרסום ‘קליעה למטרה’. פול הצלוחעס.

מי עשה את הנעל הזאת 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. איך צדי אומר: “זה נחמד אבל לא מספיק בשביל לעבור הלאה…”

  2. אני נזכר איזה באזז יצרתם כאן בכנס המובילים של ‘המבשר’…. ההזמנות, הדיונים, הסקר, התמונות, הפפרצ’י, המזכרות, אויש אויש.

    חברה, זה שאין לכם קשרים עם אירנשטיין המבקר של המודיע, זה לא אומר שאתם צריכים להחרים את פורום המשועממים שלהם.

  3. לכל השואלים: לא התעלמנו מפורום מנהלים 6 של המודיע (היה יותר מנחמד…) ובהמשך נקדיש פוסט בנושא.

    בקשר למודעה הספציפית של נעלי אומן, גם אם אתעלם משמו של המותג (המזעזע), לא ממש אהבתי. ואולי השם הוא שהורס לגמרי. לא יודע.

  4. אולי מספיק כבר לעשות רוח מכל מסעדה/ סנדלר/ חייט שמביא לגרפיקאי ”סלב” לגרפק לו מודעה ולהפוך את זה ל’תקציב שנחת במשרד הפרסום, ומצטרף לשורת לקוחות ארוכה’…
    אוי יו יו, בריסק בטח בלחץ.

    בנוגע למודעה- רמה של מקומון

  5. איפה הקרדיטים לתקציבאי, יח”צ, קופי, ארט?

  6. ככה ..
    אז קודם כל לידיעת “מחזיקי תקציב” נעלי אומן – איך לומר…קצת מיתוג לא יזיק להם בכלל, המודעה בסה”כ נחמדה וממש לא מפתיעה, במיוחד לאור זה שהם דיי אנונימים …

  7. לדעתי אם זה היה במודעת אינצ’ים זה בטח היה יוצא מצויין,
    הרי בזה “קליעה למטרה” מתמחים…

  8. אולי קצת הסבר חסר.
    בשנים האחרונות הציבור החסידי השגרתי, מחולק לשני חלקים.
    א. אלו ששקונים ביגוד יוקרתי, ולא מתפשרים על פחות מנעלי רוקפורט וקפוטה של ריינהולד. ב. אלו שקוןנים בזול, אבל איכותי.\
    באחרונים אנו דנים. אלו, בשנים האחרונות זנחו את חברת אומן שדי היתה פופולרית בזמנו ביחד עם ‘דקו’ (אויש נוסטלגיה!), והלכו לחברות שיצרו איזה באזז סביבם, כגון בריל, לודמיר ועוד. מי שבעיקר גנבה את ההצגה היתה החברה הישראלית ‘מיטל’ ששבלא משים הפכה לנו למעין מותג איכותי ביותר, פרסום יעיל ומכובד, וכן כן, המחיר עלה לפתע לגבהים לא מוכרים.
    זה הסיפור, פרסומית ניסו ולא הצליחו, תקוותי שקליעה כן יצליחו. לו יהי.
    ואי אפשר בלי מחמאה, קליעה עובדים יפה. בלי קופי, עם קרייאטיב – אבל מוכרים מוכרים.

  9. ועדיין גם אם אתה מוכר סופרדרינק לסודנים אל תעשה את זה בצורה זולה ..
    טיקט מזעזע על הנעל שנותן הרגשה זולה
    ולוגו בעיצוב ביתי

    טיפה כבוד לקרדיט שלך

  10. הלוגו הזה קיים עוד מהימים בהם היו מוכרים “ביסקוויטים שבורים” במשקל, וביצים בשקית.

    והם מוכרים כנעליים חזקות שמחזיקות לאורך זמן.

    לא מרוצה?

    “לך לאומן שעשאני…”

  11. האם יש מי שיודע אם יש חנות מפעל ל”אומן”, או שהם מוכרים רק דרך חנויות?

    תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן