זו כבר שנה שלישית שאנחנו מפרסמים את הקמפיין של עמותת ‘מאיר פנים’ לקראת תקופת החגים. גם השנה, המדיות הגדולות בישראל נרתמו למען המטרה החשובה (פרובונו למען הקהילה). בין השאר: ידיעות אחרונות, 103, ווסטי, רשת, קשת, ערוץ 24, ערוץ 10, קבוצת ynet, דפי זהב, בחדרי חרדים ופאשקעוויל.
בנוסף לקמפיינים הקונבנציונאליים בפרינט ובטלוויזיה, עלתה אתמול פעילות סרוויס מיוחדת לעמוד הפייסבוק בשיתוף ידיעות אחרונות. בעמוד תוכלו לשתף את הסרוויס האישי שלכם עם סיפור נוגע במיוחד. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום שטרית גרופ (בהתנדבות כמובן).
2 תגובות
במקרה יצא לי לראות את ידיעות אחרונות, למבצע הזה יש חשיפה רחבה גם בתוכן – כתבות מפרגנות.
כל הכבוד למאיר פנים שהצליחו להגיע לפלטפורמה מכובדת כל כך.
גאווה למגזר!
המבצע הזה רואים שהחבר’ה שם במאיר פנים הגיעו עם קריאיטיב ברור ובכלל יש לי הרגשה שהקמפיין שלהם בין היחידים שעושים לך חשק להוציא הנייד ולסמס
מי שמכיר את פעילותם במשך השנה נוכח כי כספו מועבר אכן לאנשים הנכונים, תאמרו לי עוד עמותה שמצהירה כי הכרטיסי מזון שהם מחלקים ניתנים דרך מחלקות הרווחה בכל עיר, זה מראה על הגינות ושקיפות. כל וועדות הרבנים ולהבדיל ארגונים כמו “לתת” וכדו’ מחלקים הכסף לפי שיקול וועדה כזו או אחרת, אני אישית לא נותן אמון באף גוף .אז נכון מחלקות הרווחה מצטלצל אצל חלק מאיתנו כגוף קשיח ומסרבל, אבל בנידון בו אנו מתעסקים, אמון וטוהר המידות זה הא’ ב’ של מבצע מסוג זה
עלו והצליחו ! אתם שם במאיר פנים עושים כבוד ..