מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שילוב של טסים חרדים ומשחק אינטראקטיבי יצרו עניין. למשתתפים נשאר להיכנס לחוויה ולטוס איתה. מעשה במשחק
IMG-20230118-WA0133
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה התחיל מאתגר, מרתק וקשה לפיצוח, והמשיך בהברקה ומהלך דיגיטלי חדשני ומדליק, ולא מעט חיקויים. אז איך זה הסתיים? בתוצאות מרשימות ומעורבות חברתית גבוהה.

הכירו את הקמפיין המגניב של ‘שקם אלקטריק דיוטי פרי’. במרכזו של הקמפיין עמדו שני נתונים חשובים מאוד:

  1. כמות גדולה של טסים חרדים
  2. ‏מחירים טובים וקופונים שווים ב’שקם אלקטריק דיוטי פרי’

האתגר: איך מחברים בין השניים ויוצרים מעורבות חברתית, חיבור רגשי ומכירות בשטח של הטסים בני הציבור החרדי בסניף הדיוטי פרי?

אז סתם ללכת על פרסומת?! לא מעניין. זה בנאלי ומשעמם מדי.

ואז התכנסו טובי המוחות של ‘גיל דיגיטל’ והבריקו את רעיון המשחק הדיגיטלי שיחבר את הטסים לשקם דרך חוויה וכיף, כלומר כשאנשים ישמעו ‘שקם’ הם יחשבו מיד טיסה, חופשה וחוויה ומחיר פצצה.

המשחק התחבר לאסטרטגיה של הקמפיין; שלושה משחקים כאשר השחקנים יכלו להיכנס ולשחק באונליין, כל שחקן צבר ניקוד בכל אחד מהמשחקים. הניקוד נצבר במערכת ייחודית והשחקנים צברו ניקוד ממשחק למשחק (יצירה של ריטנשיין – עמי חניא). המובילים בכל אחד מהמשחקים יכלו לזכות בפרסים וכל השחקנים יכלו לצפות ולנסות להתווסף אל טבלת המובילים.

כל המשחקים היו סביב עולם הטיסות ומעבר בחנויות הדיוטי פרי. בנוסף השחקנים שיתפו מתי הם טסים בקרוב ולקבל הטבה מיוחדת לזמן הטיסה.

הארט של המשחק עוצב בצבעי המותג עם מיקרו קופי כיפי ומרענן ברוח המשחק. המשחקים נפתחו בהדרגה עם התפתחות הקמפיין, מה שיצר מתח וציפייה אצל המשתתפים לתאריך הפתיחה של המשחק הבא בתור.

במשחק הראשון המשתתפים חיברו בין דגל למדינה. האתגר בשילוב עם לחץ הזמן יצרו משחק נהדר ומאתגר שהשחקנים ששיחקו בו שיחקו שוב ושוב.

במשחק השני  הופיעה שאלת טריוויה לשחקנים והשחקן התבקש ללחוץ על נקודת היעד שבה מופיעה התשובה הנכונה.

במשחק השלישי והאחרון בקמפיין הוצגו בפני השחקנים מפות של מדינות ובבחירה במדינה הנכונה שמתאימה למפה המוצגת יכלו השחקנים לזכות בניקוד.

השחקנים יכלו לשתף את החברים במשחק ובכך להגדיל את הניקוד שלהם, ולשחק אותה!

טסים עם הדיגיטל: קמפיין אינטראקטיבי לשקם אלקטריק 1

אז שנדבר קצת על התוצאות?

אלפי מימושים של קופון ההנחה בסניף הדיוטי פרי, מיליוני חשיפות לקהל היעד ועשרות פלטפורמות.

אז כאמור, הקמפיין הוכיח כי שילוב של משחקים, עיצוב מרהיב וכמובן פיתוח שמאפשר לכל הדברים האלו להשתלב הם התמהיל לקמפיין פרסומי מוצלח, מקורי ויצירתי שמביא תוצאות!

אבל רגע, זה לא נגמר.

בימים אלו עלה לאוויר קמפיין קיץ חדש מבית ‘גיל דיגיטל’ ללקוח ‘שקם אלקטריק דיוטי פרי’.

כי אמרנו שהחרדים טסים, לא?

הקמפיין הנוכחי מקנה אפשרות לקבלת כרטיס טיסה במתנה. וכמובן קופון הנחה לסניף הדיוטי פרי של ‘שקם אלקטריק’. 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש במעמד הטיסה בשקם אלקטריק דיוטי פרי במחירים זולים ועם קופון הנחה מיוחד, לשלוח לנו את חשבונית הקניה, לספר לנו למה דווקא לו מגיע להזדכות על כרטיס הטיסה ו….להתפלל שהוא יהיה הזוכה.

אז שוב, קמפיין חד שיושב על הבנה עמוקה של הקהל, בשילוב חדשנות, יכולת טכנית, וכמו תמיד, דיגיטל בועט, ממוקד וקולח שכבר יוצר שיח נרחב בציבור. את התוצאות שכבר לא מפסיקות להפתיע נחלוק איתכם בסיום הקמפיין.

קרדיטים

  • גיל דיגיטל
  • עמי חניא – פיתוח משחקים יצירתיים ברשת
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן