כבר הרבה זמן לא היה פה פרינט ראוי לשמו. בעיצומם של ימי הרחמים יצאו בתוצאות אפקטיביות בקמפיין סליחות חמוד, אותו תוכלו לראות בעיקר על לוחות המודעות ותחנות האוטובוס, ועכשיו גם כאן, בשטיבל • וברוח התקופה דינקיס לא שוכח לפרגן • כנסו לבקשת סליחה
כבר הרבה זמן שלא היה כאן פרינט ראוי לשמו. בעיצומם של ימי הרחמים יצאה חברת הביטוח ‘איחוד ישיר’ בקמפיין סליחות חמוד, אותו תוכלו לראות בעיקר על לוחות המודעות ותחנות האוטובוס. כאן המקום לציין לשבח את אחידות הקונספט שעושים ‘תוצאות אפקטיביות’ ל’מגדל’ כבר תקופה די ארוכה.
אז ככה
התובנה עצמה נלקחה מפרסומת למזרחי כמדומני, שכל היחס לבנק הוא כמו חתונה, ואז כשמגיעים לדבר על הביטוח, מתגרשים כביכול.
אחרי שיש תובנה כל כך מוצלחת, זה לא חכמה להוציא ממנה מליון ווריאציות. סורי.
אברימי, גם איך לא לפרגן צריך לדעת.
אני מקווה שאתה הבנת מה שכתבת כי אני ממש לא.
הרעיון יצירתי,
“אבל סליחה מתוצאות, פשוט יותר משתלם לעשות פחות מלל”
סליחה,
בנק!
פשוט, יותר משתלם באיחוד ישיר
לא מבין מה הלהיב את דינקיס?
סליחה ממירי מאיר!
פשוט, ידעתי שאת מוכשרת
אבל לא ידעתי עד כמה…
אולי בגלל הימים הנוראים, נורא קשה לאנשים לפרגן…
אחלה קריאייטיב!
אחלה מודעה!
מודעה מושכת ומכירתית, בכלל לדעתי תוצאות עושים למגדל עבודה יצירתית ויעילה.
הערת אגב:גם אני עובד אצל מתחרים אבל אני מרגיש מספיק טוב עם עצמי לפרגן לקולגות כשמגיע להם, השנאה של כמה מהכותבים פה למשרדים ספציפיים היא לא הגיונית וחורגת לגמרי מחשיבה נייטרלית ואמיתית.
אם זה ימשיך כך לא יהיה לבלוג הזה זכות קיום והוא ידעך בדיוק כפי שקרה לפורום בחדרי חרדים-עולם הפרסום.
גמר חתימה טובה.
אהבתי.
ראיתי אותה באחד היומונים בגודל אינצ’ים ותפשה לי את העין.
וזה בדיוק מה שהיא היתה אמורה לעשות. פרסום זה לא תחרות יופי.
שכוייח.
סליחה,
אבל המודעה מעולה!!!
יותר משתלם לפרגן:)
אני כתב:
אולי בגלל הימים הנוראים, נורא קשה לאנשים לפרגן…
אחלה קריאייטיב!
אחלה מודעה!
היו היה איש שעצר אותו שוטר, והשוטר החל לכתוב דו”ח, אמר האיש, “כבוד השוטר, אתה אדם טוב, מיוחד, אנא וותר לי, אני מפרגן לך בשביל שלא תתן לי דו”ח, תבין אותי”.
בגלל הימים הנוראים קשה לאנשים לפרגן, אז אני מפרגן לך שיהיה לי עוד זכות ליום הדין.
נא להבין, אין בכל הביקורת או הפירגונים משום להיות איש טוב או לא, יש בהם ביקורת עם תוכן המסבירה את הליקויים או המאירה את המיוחדים.
13 תגובות
אז ככה
התובנה עצמה נלקחה מפרסומת למזרחי כמדומני, שכל היחס לבנק הוא כמו חתונה, ואז כשמגיעים לדבר על הביטוח, מתגרשים כביכול.
אחרי שיש תובנה כל כך מוצלחת, זה לא חכמה להוציא ממנה מליון ווריאציות. סורי.
אברימי, גם איך לא לפרגן צריך לדעת.
אני מקווה שאתה הבנת מה שכתבת כי אני ממש לא.
הרעיון יצירתי,
“אבל סליחה מתוצאות, פשוט יותר משתלם לעשות פחות מלל”
סליחה,
בנק!
פשוט, יותר משתלם באיחוד ישיר
לא מבין מה הלהיב את דינקיס?
סליחה ממירי מאיר!
פשוט, ידעתי שאת מוכשרת
אבל לא ידעתי עד כמה…
אולי בגלל הימים הנוראים, נורא קשה לאנשים לפרגן…
אחלה קריאייטיב!
אחלה מודעה!
מודעה מושכת ומכירתית, בכלל לדעתי תוצאות עושים למגדל עבודה יצירתית ויעילה.
הערת אגב:גם אני עובד אצל מתחרים אבל אני מרגיש מספיק טוב עם עצמי לפרגן לקולגות כשמגיע להם, השנאה של כמה מהכותבים פה למשרדים ספציפיים היא לא הגיונית וחורגת לגמרי מחשיבה נייטרלית ואמיתית.
אם זה ימשיך כך לא יהיה לבלוג הזה זכות קיום והוא ידעך בדיוק כפי שקרה לפורום בחדרי חרדים-עולם הפרסום.
גמר חתימה טובה.
אהבתי.
ראיתי אותה באחד היומונים בגודל אינצ’ים ותפשה לי את העין.
וזה בדיוק מה שהיא היתה אמורה לעשות. פרסום זה לא תחרות יופי.
שכוייח.
סליחה,
אבל המודעה מעולה!!!
יותר משתלם לפרגן:)
אני כתב:
היו היה איש שעצר אותו שוטר, והשוטר החל לכתוב דו”ח, אמר האיש, “כבוד השוטר, אתה אדם טוב, מיוחד, אנא וותר לי, אני מפרגן לך בשביל שלא תתן לי דו”ח, תבין אותי”.
בגלל הימים הנוראים קשה לאנשים לפרגן, אז אני מפרגן לך שיהיה לי עוד זכות ליום הדין.
נא להבין, אין בכל הביקורת או הפירגונים משום להיות איש טוב או לא, יש בהם ביקורת עם תוכן המסבירה את הליקויים או המאירה את המיוחדים.
לפרגן זה הקולגה החדש.
בתור אחד מהעמך
הייתי נהנה יותר אם הניסוח היה כזה:
שהבנק יסלח לי
אבל פשוט יותר משתלם וכו’