לאחר שכבר קראתם על המיתוג המחודש שעוברת חברת ‘מיה’ במדורו המשובח של יוסי צלניקר – זירת פרסום, עכשיו מגיע תור קמפיין הפרסום שעולה בימים אלו לעיתונים ולרדיו. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות, שהפתיע בקמפיין פרזנטורים לא אופייני.
זה הג’ינגל המדבק:
[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2011/11/maya.mp3|titles=maya]ואלו הפרינטים:
קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • קופירייטר: מירי מאיר • ארט דירקטור: בנימין קריספין • מנהלת תיקי לקוחות: שרי בר ששת • מפיק מוזיקלי: ישי רזיאל
30 תגובות
חיפשתי וחיפשתי ובקנאה בלתי רצונית הריני חייב להודות שהקמפיין מושלם,משדר אווירה של הנאה ומעלה את מיה לגבהים.
תוצאות, אם תמשיכו כך עוד אצטער שלא שלחתי לכם קו”ח. 🙂
סוף סוף החברה משנת התותך משנה לוגו ועושה פרסומות…
אגב התשדיר ממש יפה!!
אולי המצב התחיל להיות קשה…
תקציבאית:יהודית רוט
המודעות יפהפיות והגינגל פשוט מדבק,שינוי חד ממה שהורגלנו לראות בתוצאות. הגיע ארט חדש לשם?
אהבתי !!!!
פשיייייייייי
ג’ינגל בהחלט מדבק,
אפי’ הפרינטים נדבקו הימנו ברמת ההשקעה.
מיה יום מיומיים…
למי ששכח: התמונות מזכירות את הפרסומות של תנובה,
משפחה יושבת סביב שולחן ערוך וכדומה…
תמונות של בית ומשפחתיות.
אין ספק שההשידרוג של מיה הוא אכן שידרוג טוב
משדר אוכל ביתי ואיכותי
והג’ינגל מקסים!
אך מהתמונות לא התחדש לי כלום….
מחנטרשים יקרים
יום אחד שיהיה לי זמן אבדוק לעומק מבחינה סטטיסטית ומדעית את פילוח התגובות בפשקוויל.
אולם מהצצה ראשונית לתוצאות נראה כי הכול תלוי בשניים הראשונים. יחמיאו- והעדר יחמיא, ינבחו- והעדר ינבח בעיזוז.
שהייתי צעיר קראנו לזה ‘קוף אחרי בנאדם’
תתבגרו
מאחד, שכבר קיבל מלא מחמאות, ולא פחות עלבונות בבלוג
כל כך הרבה קרדיטים, מי שישמע. מה עושה שם הרכש החדש שלהם אם הוא לא עושה כלום?
מודעות מהממות ועושות חשק ל”מיה” לדעתי הקופי פשוט נהדר ונוגע ללב כל אמא.שיחקו אותה בגדול הפעם.
תובנה מצויינת.
סוף סוף קמפיין של תוצאות שלא מבוסס על פשקווילים תתי רמה
שאפו.
אַבְרֵימִי כתב:
בהגדירך את תובנת תופעת העדר כמצויינת
הרי שהצטרפת לתופעת העדר.
🙂
@ אברוּמי:
אהמ, אההמ, אההההמ.
מעולה!
הילד בתמונה הראשונה נראה כאילו הביאו לו להחזיק את המכסה ולא הוא פתח את הסיר..
או שמא רק אני רואה את זה??
פרסומת
נו מיילא ואני חושב שהפרסום בציבור החרדי לעומת הפרסום החילוני שאין לו גבולות ואולי בגלל זה הוא מקורי ומפתיע ומעניין שכיף רק לראות את הפרסומת לעומת משרדי הפרסום החרדים שכל מודעותם דומות והם לא שמעו על כמו שפרצופיהם שונים כך מודעתם כל עיתון אתה רואה שני אברכים שני ילדים תמיד יפי בלורית או הבחור המסכן מהדואר שיש לו פיצול אישיות כל עיתון הוא מחליף את השקפתו יום חרדי יום מזרוחניק יום חילוני ולכן חושב אני שכדאי שיפנימו שהציבור החרדי לא מפגר בואו תפתיעו אותנו כל תלמיד שנה א יכול להבין ששני ילדים מעל סיר מראה על חמימות על בתיות אבל האם אפשר להפתיע לעניין לחדש ליצור להתוות דרך התשובה היא כןןןןןןןןןןןןןןןן
מה פשר המילה ” זה בכותרות….”זה” לא נעים…..
המודעה של מיה עצרה אותי וזה כבר יתרון, אולי זה הצבע האדום אולי הילד החמוד ואולי גם הטקסט החזק והמדויק.
כך עושים פרסום וכך משדרגים לקוח. בהצלחה לחבר’ה מתוצאות מגיע לכם.
תוצאות, מה עם מתיחת פנים לאתר, איפה הלוגו, איפה הסטייל, יאלללללה עבודה!
קמפיין מיתוגי מושלם, ובכנפיו תוצאה אפקטיבית מושלמת.
(דוגרי, הוצאתם לי את העיניים).
אחת כתב:
.
ציטוט מתוך האתר: “חברת ‘מיה’ עוברת בימים אלה שינויים, ובניהם מיתוג מחדש, שדרוג המוצרים והאריזות ויציאה של מוצרים חדשים. בקרוב יעלה לרשת אתר חדש של החברה, עם כל המידע הנחוץ לכם ועוד”.
.
@ חוצניק:
תודה חוצניק, הסרת דאגה מליבי.
שזוף! שזוף! שזוף!
ועוד כשהגיע הסתיו.
מירי, יש לך אתזה.
קמפיין מרשים ללא נקודות תורפה, מזמן לא ראיתי את תוצאות בכזאת פריסה מסיבית.
הילד החמוד שמזמר בתשדיר, שון גיטלמן, הולך לחרוך מסכים (בית הספר למוסיקה, ערוץ 2) בקרוב.
יצא לתוצאות טיימינג מושלם.
סחטיין
קמפיין מעניין כי אין בו נוכחות של המוצרים של מיה אלא דגש על הלוגו החדש והמוצלח לטעמי.
אם בזה יסתיים הקמפיין זה יהיה חבל מאוד כי חייבים לקשר בין המוצרים לתדמית החדשה אבל אם זו רק ההתחלה יש פה כניסה מרשימה ביותר שעולה בבולטות שלה גם על המפרסמים הגדולים ביותר במגזרינו.
נקודה נוספת שתורמת לבולטות אבל אינני יודע אם זה מכוון או במקרה זה הטיימינג המוצלח שכמעט אין פרסום ולכן המודעות של מיה זועקות.
אני ממתין בסבלנות להמשך שיהיה או לא.
1. שמישהו יציל אותנו ממתקפת הרגשנות האובססבית הזו בית-חום-אהבה-ילדים-ההורים שלהם-ילדים-ילדים-ילדים. זה היה כבר בכ”כ הרבה וריאציות שונות ונוכס כבר לכל מותג אפשרי
2.לא הבנתי מה מיה מוכרים? אוכל? איזה אוכל? אולי הם בכלל מוכרים בגדי ילדים? או מוצרי נקיון?
?
הילדים שלי ניגנו לי בשבת את התשדיר וזה פעם ראשונה שאני נתקל בזה אצלם.
המודעות משדרות חמימות ו”היימיש” והכיתוב מאוד קולע.
שיהיה להם בהצלחה.
תאמת, שאני עדיין לא ירדתי לסוף דעתו של המיתוג החדש,
(לא מזלל ח”ו)
הג’ינגל ממש מדבק, שמעתי אותו כבר כמה פעמים,