עולם המזכרות הפך להיות נהר שוצף וגועש בשנים האחרונות. לכולם יש רעיונות טובים יותר, הברקות טובות פחות, אם לא מדובר על מוצר שהוא יצירת מופת בסכום הגון, כמעט וקשה להבחין בהבדל בין המוצרים והמייצרים.
בשבועות האחרונים העלתה חברת ‘שמחונים’ קמפיין פרסומי תחת הסלוגן ‘שמחונים – מתנה שנשארת בזיכרון’. יש לציין את הטיימינג המושלם – עונת השמחות והשמחות ואת הקו הנקי שצבוע באדום. בשמחונים טוענים שגם המכירות עולות, אז מי אנחנו שנתלונן?
קרדיט: פלנינג: רחל רוזנברג – להב | קופי-קריאייטיב: אסתי שושן | יח”צ: יוסי צלניקר
14 תגובות
אסתי, שמחנת אותי!
לא יודע מי זו האסתי שושן הזו
אבל זה שם שיישאר בזיכרון
😛
יפה מאוד!
יפיפה!
מודעות תופסות הן ברמת העיצוב והן ברמת הקריאייטיב
סדרת פרסומים נהדרת שנשארת בזיכרון,
אבל אם בשמחות עסקינן, אז למה בפונט של מודעת אבל??? 🙁
לא יכלו להשתמש במשקל בלאק של הטקסט??
חבל…
הטשטוש של המלים אמור לבוא מצד שמאל…
לא מימין.
כך זה כשחולפים על פני תמונה במהירות
@ לייקי
הפונט של מודעות האבל, על הזמן שלא ישוב…
@אלי
השובל מימין מרמז: כרגע הגיע האופרוף/ברמצוה, בעוד רגע זה יחלוף.
אם השובל היה משמאל למילה, זה אומר שזה כבר חלף…
@ אני
מי ביקש ממני להיות הדובר של המעצבת/קופירייטית/ארטית/קריאייטיבית
אני פשוט צריך לשתוק. זהו שתקתי!
אה, רק עוד משהו אחד.
הפרסומת פצצה!
אם יש לו כסף לשפוך עמודים שלמים במשך 3 שבועות, ברור שזה עובד.
האמת, נמאס מוקסברגר, וזה נראה אחרת קצת.
ניייס נייס,
גם סגנון המוצרים נקי ומאופק יותר.
זאת ההיא שהיתה כותבת טורים בחדשות משפחה לצד איוריו של אבישי חן?
התקדמות או נסיגה?
נראה שהיום היא מנהלת קריאייטיב ב”דמיון”
https://pashkevil.co.il/10491/%d7%a7%d7%95%d7%9c-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%94
גם במודעת קול ברמה, הפלנינג שייך לגברת רוזנברג-להב והקרייאטיב סלש קופי שייך לאסתי שושן.
מזכיר לי את קלמן וטרייסטמן.
העיקר יוסי. וזהו.
היום בהמודיע, מוסף הכלכלי, עמוד וחצי של כתבה מכבדת על שמחונים
שאפו ליח”צ
המסר עבר סמנו V
העיצוב “עושה את העבודה” מה שנקרא,
חבר’ה פרגנו!