שבוע טוב ומבורך.
לרגל מרתון הפרסומות שאנו מעלים, התאמצנו לארגן לכם חומר לתגובות גם במוצ”ש הארוך והחורפי.
ובמסגרת העלאת המודעות ששלחו משרדי הפרסום לתחרות איכות הסביבה של מגזין ‘פיננסים’ מבית המודיע, לשיפוטכם הפעם, המודעה שנשלחה מהעיר בית שמש. שם, בינות המפגינים וצוותות התקשורת, הנפיקו ב משרד הפרסום ‘קליעה למטרה’ פרינט מרהיב.
האם המודעה תעזור לבקבוק ללכת לעיבוד?!
דעתכם.
10 תגובות
מעולה!!
מסר ברור וחד.
חוץ ממשחק מילים חכמולוגי אין כאן כלום,
לא תובנה,לא הנעה לפעולה פשוט כלום.
לצערי גם מפעילי האתר וגם חלק מהחובבנים הגולשים חושבים שפרסום זה חידודי לשון או איזה ויז’ואל מוצלח ולא היא, רחוק מזה.
נחמד, לא יותר מזה.
נייס!!
אני אהבתי, אתם?
קליעה למטרה לא פגעו במטרה
אחת מהטובות ביותר מבין כולם!
יפה!
יפה מאוד
בקליעה לא הלכו לאיבוד.
@ דידי:
דידי היקר,
אני וחבריי לעבודה במשרד אחר התרשמנו מאוד, ודווקה ממה שאתה כותב שאין כאן.
ההנעה לפעולה כאן בולט ופועל מאוד: ממחזרים בקבוקים, והם חוזרים אלינו המיקוד, דבר שאין בכל המודעות האחרות יש כאן.
פרגן לעבודות מעולות, ותקוף בעבודות עלובות.
ממש קליעה למטרה.
הכי טובה לטעמי.