גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
לאן היברידרדרנו? פוסט אורח מיוחד לפריקים שלא מפספסים שום מילה בפרסום המגזרי מאת קופירייטר החפץ בעילום שמו • על הכוונת הפעם: מימד ובנק מזרחי, בראשית ואורנג’, קליעה למטרה והיכלי השן ונוחעם עם מקסי הלט • כנסו לקרוא ולטקבק
היכלי השן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פוסט אורח מאת: מעיר הקופירייטר
לפריקים שלא מפספסים שום מילה בפרסום מגזרי

בראשית ברא פרסומת ל- orange clear מתוך הפרסומת: המודיע קבע “הקונספט orange clear מציג תוכניות ברורות ופשוטות וכו'”.

קיצער, כל הפרסומת מלאה על כמה ה orange clear הינה תוכנית ברורה. מה שבראשית לא לקחו בחשבון הוא שיש בפרסומת הזו שתי מילים שחוזרות על עצמן שוב ושוב ו50% מקוראי המודיע, אולי יותר, ממש לא מבינים: orange clear, ברור?

קליעה למטרה פרסמו את “היכלי שן” כשבאימייג’ רואים רופא מרחף בין העננים. אם לא שהייתי באמצע טיפול שיניים… הייתי פותח את הפה ואומר לו: היי גבר, אתה רופא לא? שים כפפות בבקשה.

נוחעם פרסם את המקסי לילדים תחת הכותרת ואז טבעה הספינה… מי שהבין את עומק מימי האוקיינוס של הפרסומת הוא המלך של הטורים הגבוהים. יודעי דבר יודעים לומר שהפרסומת עלתה לאוויר לפני שהספינה טבעה. נוחעם, בשביל פרסומת לויטמינים לא צריך להספיג ספינה שלמה…

מימד ראו את הקונספט של הכללי להיברידית והכניסו אותו למכשיר האדפטציה, מה שיצא זה קומיקס של אבישי חן חן, בלא להיכנס לויכוח הנוקב אם זה לעניין או… תכל’ס, אני אצטט לכם מתוך הפרסומת: תכירו דרכים חדשות לתקשר עם הבנקאי שלך.. זה אומר (שוב, מתוך הפרסום בהמודיע) שאתם יכולים להתקשר לבנקאי שלכם, לשלוח לו הודעות ודואר אלקטרוני, ולתקשר איתו במגוון ערוצים אישיים ודיגיטליים” ס”צ.

אופס, שכחנו שוב את המגבעת במתלים של הכוילל, לא שמנו לב שאין לנו מגוון ערוצים, לא אישיים לא דיגיטליים, יש לנו רק פלאפון כשר שמתחיל באפס חמש שתיים שבע שש. אז איך בדיוק נשלח הודעות לבנקאי החביב והאישי שלנו?
חבל שלא הוסיפו שם על הבנקאי החביב שלנו שאפשר גם “לעשות לו אגודלים בעמוד של מזרחי היברידית בספר הפרצופים ולשוחח איתו שמוע’ס בחזיון אור קולי, להגדיל ולהקטין אותו לפי הצורך.. במידה ויש לכם מרקע של מגע”

לאן היברידרדרנו?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. חכמה גדולה לקטול…

    אם היית מפרגן לכמות כפולה לפחות של קמפיינים, הייתי יכול לנסות להסכים איתך על אילו שקטלת.

  2. פוסט טפשי לחלוטין.
    אני בטוח שהכותב לא עוסק בפרסום ביומיום, סה”כ עוד בחור ישיבה ביקורתי.

    לא בוגר.

  3. צדקו אלה שלפני.
    גיבוב מילים ללא קשר והיגיון.
    רוצה טור? בכבוד, רק תוודא שיש לך משהו מעניין לאמר .

  4. “לעשות לו אגודלים בעמוד של מזרחי היברידית בספר הפרצופים”
    ענק!

  5. אני משוכנע שגם אני הייתי בוחר בעילום שם לפוסט כזה.

  6. סוף סוף קצת קטילות…

    נמאס מהליקוקים…

    הגיע הזמן שהאתר פשקוויל יעשה את זה שהוא צריך לעשות ביקורת שנונה וחצופה.

    ימות המשיח.

    ונוחעם? קח את הכל בהומור.

  7. קצת ביקורות מה קרה?

    בשביל זה האתר הזה הוקם לא?

  8. אני יכול לתאר לעצמי שבראשית, נוחעם, ומימד נפגעו שמשום מה לא ליקקו להם, אחרי שהם כבר היו בטוחים שהשמש זורחת להם מאותו מקום…

  9. שורות אלו הינם התרעה ותזכורת לקראיטביים הקורא בקול ברור וצלול:
    —פרסומאים היזהרו בדברייכם!!…
    ומכאן ולהבא לפני שמו”ל פרינט כלשהי תפעילו את המסננת עם החורים
    הקטנים ביותר ותבדקו עם המיקרוסקופ הגדול ביותר, כדי שלא יצא
    מיכשול ותקלה תחת ידייכם!

  10. רק אני שמתי לב שכל הפוסט הזה הוא רק כדי להשחיל פה ושם פרסומת להמודיע?

  11. ואם כבר מדברים על הפרסומת של קידימקס, ונוחעם פה, אולי יועיל כבודו להחכמיני. ניסיתי לא מעט להבין את פשר הסדרה, ואני לא מדבר על עומק האסטרטגיה, אלא בפשטות העניינים.

    פשוט לא קלטתי מה בדיוק מספרות לנו המודעות, ואיך בדיוק המסר שם מוביל ולו בקשר כלשהו לרכישת ויטמנים לילדים.

  12. עכשיו אני רואה את הפרסומת של מזרחי טפחות ב”יתד”
    בושה וחרפה!!!!

  13. הקמפיין שעשו במימד למזרחי הוא עעננננקקקק!
    של נעליך מעל רגליך… אני לא יודע מה אתה אבל בטח לא קופרייטר אולי פולישרייטר

  14. אלישע כתב:

    סוף סוף קצת קטילות…
    נמאס מהליקוקים…
    הגיע הזמן שהאתר פשקוויל יעשה את זה שהוא צריך לעשות ביקורת שנונה וחצופה.

    אלישע יקירי לא קטילה חזינו כאן ולא ביקורת (לא הורסת וכל שכן לא בונה) אלא פשקוויל אמיתי… זול ונמוך, היטפלות לזוטות, וכיוצא בזה, תמיהני על עורכי האתר שאישרו לגבבת התווים הזו -שאין לפענח את פשרה- לראות אור עולם.

  15. גדוללללל!
    מזכיר לי את העיתון שעשינו לפורים בכיתה ז’.
    כל כך חכם שאני מאמינה שרוב הגולשים פה בכלל לא ירדו לעומקן של הברקות.
    למשל: “אם זה לעניין או… תכל’ס”. כמה שנון!
    או “מעיר הקופירייטר” שכנראה מנסה לרכב על הפופולאריות של מאיר התקציבאי…
    אין אין אין! להתענג על כל דאחקה בנוסטלגיות מושלמת…
    .
    וטוב שנשארו בעולם אנשים חכמים אחרי שכולנו גדלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן