לפריקים שלא מפספסים שום מילה בפרסום המגזרי
מאת: מעיר הקופירייטר
בראשית אני רוצה לומר שהנה הגיע שוב פעם פורים וזה הזמן לחייך. פשוט לחייך.
אז מה אם כל המתחרים הקטנים גדלו ורק אני הגדול לא..
אז מה אם הגרפיקאית בכלל בכלל בכלל, בכלל לא הבינה מה רוצים ממנה..
אז מה אם נוחעם… (סתם בשביל הטוקבקים)
אז מה אם חוצניק התחתן והייתי בחתונה, בצד של הגברים, ולא ראו אותי בתמונות…
אז מה אם ביטלו את חוק טל ואני לא הולך ליהנות מכל האקשן כי יש לי פטור על איזה סעיף או שניים…
ויש עוד הרבה “אז מַהים” שמעציבים את חיינו. אז מה…
חמש פרסומות וחזרנו.
חינמונה / עיתונה חדשה יצאה לאורה בשעריך שמה. אממה, בשעריך זה שם בעל זיקה נשית מובהקת ככתוב עומדות היו רגלינו בשערייך עיר הקודש. מה עשו עורכי המגזין החדש החכמים שמתהדרים בתואר “שבועון ערכי ומבוקר” ושם נשי בכותרת הרי יש בזה משום כל החלות של ה’ספאסטנישט’? הוסיפו קמ”ץ גדול בלוגו, ולא תקרי עוד בשערייך אלא “בשעריךָ”. ולא, אין לזה שום קשר להדרת נשים, פשוט בשעריךָ מצטלצל הרבה יותר יפה מבשערייך. מה, לא ככה?
אם עד היום, הפרזנטור המבוקש לקופות הצדקה היה רבי חיים קנייבסקי שליט”א, הרי שמאז אשפוזו של מרן פוסק הדור שליט”א ועלייתו המטאורית לתודעה הציבורית, חתימתו החלה מתנוססת על כל קיר, על כל עיתון ובכל נושא. איך שברוך השם מצבו של מרן התייצב והדיבור סביבו גם הוא החל לדעוך. תפס שוב הגר”ח קנייבסקי את המשבצת הקבועה. אין מה לומר, הם יודעים לעבוד השנוררס.
כבר דוסקס כאן על הפרסומת של אפיקים לכרמית “כן תהיה לני”. מילא “המודיע” יכלו לחשוב ש”כן תהיה לני” זה פסוק, אם ננסה לקרוא זאת בהגה חסידית של בוריך אתו, ואיכשהו מובן למה השמיטו את הכותרת הזו לחלוטין. אבל ההפתעה הגדולה ציפתה לנו דווקא ב”יתד” של יום שלישי שלא נגעו בכותרת אומנם, אבל טרחו להוסיף מתחת למודעה שורה באותיות אדומות, וכך היא אומרת, השורה: “בעמוד זה יש דברים הטעונים גניזה”. מצחיק. מאוד.
קלמן V ממשיך להפתיע ומכניס את דמות דיוקנו של יוסף מוקיר שבת בכל פרסומת, בכוח, גם אם הפרסומת אינה קשורה לדגים או לסיפור הקדום. קלמן וי, תן לו לפחות קרדיט – למאייר המוכשר – שמצייר כ”כ דומה את מרדכי הצדיק, את זה עם השטריימל, ואת יוסף מוקיר שבת שכולנו גדלנו עליו כאילו נולדו בהפרש של חמש דקות לאותה האם.
צנטריפוגה משרד הברסום הלפ”מית של איראן ברסם מודעה בה הוא קורא לאנשי מדע וביתוח להתגייס. בויז’ואל רואים “ילד קטן” ו”איש שמן” מתחבקים, והטקסט אומר כך: אם גם אתם מוכשרים טילים ונראים בצצה, מכורים לרדיו-, אקיטיביים, אנרגטיים ובעלי ביקוע מעולה, אז עופו אלינו.
כשהפרינט הלז עלה לבלוג “מחבאלה- כור פרסום שיעי” היללו ושיבחו הטוקבקסטים את היצירתיות הרבה שהמודעה מפגינה. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם מודעה כזו הייתה עולה אצלנו.
חזרנו.
קוראי שטיבל יקרים, הפוסט הזה הוא הפרק האחרון בעונה, של הסדרה שכבשה את לב הקוראים “עובר לפרסומות”.
הוא היה מיועד לפריקים שלא מפספסים שום מילה בפרסום המגזרי.
ובינינו, אין חיה כזו.
שיהיה לכם סופשבוע נפלא ואל תשכחו, יש לנו ארץ זבת חלב ודבש.
ףורימ סמח 🙁
7 תגובות
אחלה.
מחכה כבר לפינה הבאה שלך.
(והגולשים יחליטו האם זכר הינך, אם נקבה)
<אוףףףף, שוב נוחעם 😉
אני מחכה לפינה הבאה של מישהו אחר דווקא.
לא אהבתי.
גיבוב של התחכמויות מאולצות בלי פואנטה.
שנון ומשעשע
פורים שמח לכולם
אברומי כתב:
אני דווקא חושבת שגאון מי שכתב את זה
מצאתי לפחות חמישים פואנטות
מחכה לראות עוד!
אהבתי!!!
פורים שמח!!! 🙂
נתנאלה כתב:
ואני, כמו אברומי, חושבת שזה מייגע.
איפה התקציבאי הזורם של פעם? תחזירו אותו!