ב”מגזר הכללי” התפרסם בזמנו הקליפ של ה’שטוחים’ שנתכרסמו במלואם ע”י הסבתא שחשה בודדה ופיצתה את עצמה גסטרונומית בחיסול כל תוכן השקית. תקראו לזה דה ז’ה ווה או אדפציה: העוגי שנלקח מהקופסא ולא נשאר ממנו זכר.
העיצוב אסתטי – לאניני הקומפוזיציה. צבעוני – למבוגרים האנמיים. ומגרה – לשוזפי הפרינט זבי החוטם ו/או להוריהם שנשארו ילדים בטבעם.
גם הספוט חביב. מבוסס על הדיקלום מהגנון שכבר הספקנו לשכוח. הקולות המאנפפים מציירים לנו בפנטזיה ילדים ממשפחה טובה כחולת חולצה וקופסה… ששיננו טוב את החומר שהכתיבו להם וביטאו את הקינמון במלרע כיאות.
[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2012/06/UGI_060612.mp3]סה”כ אוירה נחמדה כיאה לקופסת עוגי שנפתחת. אני רק שאלה: ילדים אוהבים קינמון?
תקציבאית: תהילה סטולר, מנהלת קריאייטיב: מנוחה שטרן, קופירייטרית: ליבי ברנדס, ארט: דין גאנח
15 תגובות
אם הבנתי נכון, מבוסס על השיר, מי גנב ת’עוגיות מהקופסא וכו’. אז זה עוד יותר רלוונטי לפרסום.
“אני שאלה ילדים אוהבים קינמון” ?
אני בטוח שהחבר’ה ביוניליוור לא חשבו על זה הם בטח גם לא עשו קבוצות מיקוד וטעימות לא מחקרים ובדיוקות סתם ברח להם טעם קינמון… ברור הרי…
באמת מזכיר את השטוחים
אבל העיצוב והקופי מנגנים ישירות על בלוטות הטעם.
אחלה פרינט שבעולם.
אה… וקינמון זה באמת טעם נרכש.
רוב הפנסיונרים שאני מכיר אוהבים קינמון 🙂
למימד יש יציאות עיצוביות טובות.
משומה יש לזה טעם של קינמון…
אוהבים?
נויבירט, ניכר שאתה נוטה להחמיא ועוצר בעצמך.
אז כל עוד מדובר במימד וב… אין לך סיבה להתפדח.
יש אמנם במגזרינו עוד משרד פרפקציוניסטי שבו אני עובד
אבל אני לא מפרגן לבוס שלי אז לא אזכיר שמות
😛
אהבתי 🙂
בול בפוני!!!!!
פרינט חזק
תשדיר חזק
ומוצר ממש חזק!
מזכיר נשכחות….
רעיון יפה של קמפיין. לא קשור לשטוחים===
מזכיר קצת קינמונים אבל יותר מעודן. טעמתי.
צבעוני ומחיה.
אין על מימד, הם הכי טובים , והפרסומות של עוגי, פשוט מדהים ויפה(כרגיל),
בקיצור חבל על כל מילה, תסכלו, תקנו, תהנו, ותשאירו קצת לחברים.
אין פה נאצות רק הסכמה גורפת מכוווולם.
לאן הגענו…
אני חושב שכשלקוח מבקש קמפיין טוב הוא מבקש את זה.
לא מפוצץ.
לא מתחכם.
קולע@
שאפו למימד, ואגב, לא בפעם הראשונה
קמפיין חמוד שמדבר נכון לקהל היעד.
התשדיר-גדול! הרבה זמן לא שמעתי משהו שמתקרב לזה במיגזרנו. שאפו
אגב מזמן לא ראיתי את הקינמונים שלהם שמאד אהבתי, משהו יודע מה עלה בגורלו?
אני עוקבת כבר כמה שנים מקרוב אחרי הקמפיינים של מימד
ודווקא הפעם לא יכולתי להישאר אפטית.
מודעות יפיפיות הם כבר עיצבו הרבה,
נו ברור… אין על האסתטיקה , צבעוניות וקופי של מימד.
רק מה שאילף אותי עכשיו זה דווקא התשדיר.
מתוק מתוק מתוק לפחות כמו העוגי קינמון 🙂