מי שדרכה רגלו אי פעם במשרד פרסום יודע שרגע השבירה המוסרי של כל אנשי המקצוע הוא בזמן שקולו המאנפף של מנהל השיווק (בוגר שנה א’ בארכיטקטורת מוצרים) או קולה הקשוח של מנהלת – תקשורת – שיווקית – למגזר – צרכני – אוכלוסיה – חרדית (תואר ראשון בפרסום ושיווק, ובנוסף סבא שלה היה גבאי של ”בת כינסת” בעכו) בו הם מודיעים בטון קשוח, מודעים לגודל המעמד, ומנסים שלא לפספס שום שניה בדקת התהילה. ואז הם פוצים פיהם ומודיעים, בלי להסתיר את החיוך: ”לא נפלתי”.
לא נפלתי” פירושו, ביטוי של חוסר שביעות מוחלט מצד התקציבאי /מנהל הלקוחות/הלקוח.. “לא נפלתי” פירושו, קריאייטיב כזה, כבר ראינו– “תביאו אופציה נוספת”.
מי שלא ראה תקציבאי/ קריאייטיב ברגע זה, לא ראה מחבל מתאבד בפוטנציה מימיו.
לכמה חבר’ה ממשרד פרסום ששמו שמור עימנו זה הגיע עד שם. הם ניצלו את העובדה שנתנו להם כמה דקות שקט בסטודיו, והחליטו לצאת בקמפיין.
הקמפיין ראשון מסוגו, מטרתו לעלות את רף הקריאייטיב, בטענה שאפשר לעשות את זה, אפשר להפיל אותם מהכיסא.
זו התוצאה. מה דעתכם?
14 תגובות
ועל המודעה הזו נאמר:
לא נפלתי.
נפלתי.
לא מהמודעה.. אלא דווקא כחלק מהסטטיסטיקה
יופי.
עכשיו תתאמצו קצת יותר. ותוציאו מודעה יותר טובה.
מי? מה ? למה ? כמה?
אם יש להם זמן לעצב מודעות עצמיות זה אומר שהלקוחות כן נפלו…
לא נפלתי !!!!
ועל זה נאמר:
לא ממש משך, לא התפתנו…
דווקא יש כאן משהו שאין לאחרים!!!
יאללה יאלה ילילי
נמאס,פשוט נמאס,ואני יכתוב את זה שוב
נמאס מהסוג כתיבה הזו שלכם שחוזרת על עצמה
תפסיקו לחקות אחרים תביאו משהוא מעצמכם
רגע, בלבלתם אותי.
הקמפיין אמור לצאת בעצבים על מנהלי השיווק שלא נופלים,
והמודעה בעצם אומרת לקריאייטיב תתאמצו יותר, אפשר להפיל מהכיסא?
ואחרי זה שואלים בסטודיו למה צריך פלנינג וקריאייטיב?
פוסט גרוע להפליא. מופת של טמטום צרוף.
בנפול אויבך אל תשמח….
אם ככה נראה הסטודיו
מה לנו כי נלין על הקריאייטיב?