טוב, זה שפעם מפעל חסד שלטו על קטגוריית הנשים לחלוטין; הוי אומר, גם האירוע השנתי היחיד לנשים, וגם המכירה הסינית היחידה, כנראה זה הסטוריה.
סין שייכת כיום לשובו בנים, לעזר מציון (הגלית שמחקה את דוד), ולכל עמותת חסד שכונתית. גם ירידי הנשים נמצאים בהמודיע, המבשר, מאמילע ובלעבוסטע.
אבל לפחות, קריאטיב טוב הם יודעים להנפיק. ותודה לזאביק הקופירייטר ולסטודיו עוצמה (לא עיתון בעוצמה) על העיצוב המרענן.
7 תגובות
יפה.
נס שלא שמו קרדיט לטכנאי מחשבים, לאדובי ולמעצב הפונט.
הרעיון יפה.
הביצוע? אמ.. לא הייתי שמה קרדיט.
זה נקרא לרמוס רעיון
טוווב כתב:
ועוד כזו התקפה של קרדיטים…
פעם לא היו מפרסמים פה טיזרים בלי לגלות לנו במה מדובר ומי עומד מאחורי הפרסום.
הזמנים השתנו. אחחח
אני חושבת שזה המכירה הסינית של \”מפעל חסד\”
ראיתי עכשיו את הקטלוג שלהם
ויש שם בכריכה את הפונט \”פקאן..\”… וגם הצבעים קצת מזכירים אתזה…
וחוצמיזה שיש שם מכונית
וזה באמת מה שעדיין מבדיל אותם משאר המכירות הסיניות שצומחות כמו נמלים בימות השרב… 😉
אגב, על החוברת כתוב את השם של זה שכתוב שם בקרדיט משו זאבי.. אז כל הסימנים מובילים לזה..
אם זה אכן זה. הולך ליות שם שמח. \’מחזה\’ עניינים..ו 40 ש\”ח כניסה-למעגל סגור!! (הא, יש גם ב100 ש\”ח..!!! זה לצפיה באודיטוריום..!!!)
יש לציין שהמודעה ממש לא יפה, לא מעוצבת.. משו שם התפספס. שמו מליון נקודות ולא גמרו עם העיצוב… אויש
לי המודעה הזו עושה בלגן בעיניים. יותר מידי צבעים, ומסר מאד לא אמיתי.
כאילו, כוווולם מרוויחים רכב? נו, באמת.