מסעי הפרסום למרכזי הלימודים בדרך כלל מעצבנים את הקופירייטרים. אין זמן ומקום למודעות תדמית קריאטיביות, “תוציאו תוציאו מהר מודעה על 15 המגמות החדשות”, דורש הלקוח – וחוץ מעברית צחה הכל משעמם.
כאן אנחנו נחשפים למוסד לימודים יוקרתי שהוקם בימים אלו – קמפוס שטראוס של מכללת הדסה ומרכז לומדה הותיק. הקופי’ם ידעו את המצב הבעייתי ביכולת ליצור שפה מתוחכמת למוסד לימודים, וההחלטה היתה להשלים את החסר בארט.
שימו לב לשפה העיצובית השונה ממה שאנחנו מכירים בתחום הלימודים. וזה כמובן באמצעות המעצב המוכשר צביקה סלומון וצוות הצעירים של מנטה.
10 תגובות
קונפסט יפהפה. חבל שלא רואים אותו דבר גם אצל המרכז החרדי ולומדה במותג בפרסום.
קמפיין דפוק לאללה למה אתם חושבים שבאמת יש סיכוי לצבעים השחורים האלו לשכנע מישהו?
בהצלחה לכל המנטאיס’טים.
שונה שונה ומושך תעין.
אבל מה הענין בשחור לבן, זה אמור לשדר משו? דוסי? שטיבל? אנש? וואט ???
בובות של סטריפים, שחור לבן עם נגיעת צהוב. מקסים.
העין כבר לא רואה מודעות פרסומת מרוב צבע
סוף כל סוף מדברים על הקמפיין הזה פה!
אני כאחד שמחפש משהו שונה בלימודים לתואר, שמחתי למצוא מקום לימודים עם מקצועות אחרים מאשר הבנאליים כמו משפטים וראיית חשבון.
הקמפיין הזה עשוי בטוב טעם לדעתי ונותן את התחושה הנכונה של מקום לימודים מקצועי עם קבלות שלא משתולל עם אינטשים מיותרים אלא פשוט אומר לך את העובדות בפנים.
מה שכן, בעיני תמוהה ההתעקשות שלהם להישאר בגודל כל כך לא בולט ומשמעותי כמו סטריפים בעוד שהמתחרים משתוללים על עמודים וחצאים בכמויות מטורפות.
אבל.. לבריאות.
לי יש היכן ללמוד בשנה הקרובה.
הללויה!
מקום מדהים הייתי שם במפגש הסברה.
הם חשבו על כל תואר לעומק שיעזור לעבודה בפרט ביוטכנולוגיה.
ממולץ לכל אחד.
מה אתם אומרים תקשורת וממשל יכול לעזור גם לתחום הפרסום?
זאת אומרת משרד פרסום יקבל אותי עם תואר כזה?
\’קמפוס שטראוס\’ – יציאה יפה….
@ אחת שיודעת:
אהבתי!
ואת עוד קוראת לעצמך אחת שיודעת?
בדקת אולי האם הקמפיין עבד? אולי כן?
אני, דווקא בדקתי, והוא בהחלט מילא את כל כמות התלמידים שהוגדרה מראש כיעד. דיברתי באקראי עם מנהל השיווק שלהם והוא אמר לי.
סתם להטיל רפש.. בעעעע