גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
פורים בא, ואיתו ארגוני הצדקה | בים המסרים שלהם, בדרך כלל קשה למצוא אסטרטגייה פורצת דרך, או קריאיטיב מהונדס – בעיקר דם ואש ותמרות עשן | אבל פה ושם ניתן למצוא נחמה, הנה דוגמא קטנה.
טיזר-ישיבת מרדכי הצדיק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 מי זה אמר שהכסף קבור בתובנות?

בין הררי המודעות והפליירים של ערב פורים, של המכירות מזה ושל ועדי הצדקה מזה, נתקלתי במודעה הזו. קריאייטיב חביב, אפעס קצת גנרי ועמוס, אבל התובנה, התובנה!

ברגע הראשון אתה אומר לעצמך, למה בעצם לתרום לישיבת מרדכי הצדיק? מתנות לאביונים זה לא, ואתה הרי חייב הרבה קודם לקופת העיר וליד לאחים שצריכים את הכסף SOS, ולקופה השכונתית כי בלעדיך השכנים יקרסו, ולת”ת או לחסידות כי ממש לא נעים.

תודו או לא, באיזה שהוא מקום נמאס כבר להיות חייבים. ואם חייבים, אז מתחילים להתחשבן למי קודם. זה כבר לא ממש לעניין.

ופתאום, היציאה הזו. אתה לא חייב! רק למשמע הפרובוקציה, אתה משתנק ולוקח אויר. ואז מגיעה השאלה המתבקשת: אם כך, למה שאעשה זאת? כי כשנותנים לפנים משורת הדין, זוכים לפנים משורת הדין (או באדפטציה הדתית-לאומית: נותנים מאהבה, זוכים באהבה), בקיצור: חיבה יתרה וישועות (איך אפשר בלי זה?) בלי חשבונות.

קונספט שיושב היטב גם על ימי הפורים של קבלת התורה מאהבה, וסתם כך משתלב באוירה.

תגידו, בשביל מה אנחנו כאן, אם לא כדי להפוך חולשות לחוזקות?

 קרדיטים: אסטרטגיה וניהול קמפיין רחל טרייסמן * ארט גרפומדיה * קופי לאה סירוקה

טיזר-ישיבת מרדכי הצדיק

מודעה ראשונה ישיבת מרדכי הצדיק

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. הקונספט של ישיבת מרדדכי הצדיק לתת מאהבה ולזכות בחיבה יתירה נוצר ע”י קלמן בורשטייין בשנה שעברה , זה מיחזור של הקמפיין . טרייסטמן לא עובדת כבר אצל קלמן?

  2. כמה פשוט, ככה חכם.
    זה בעצם הלוז של אסטרטגיה, למצוא את החוזקה והפונט עבור המוצר המדובר.

  3. מה שאני זוכר משנה שעברה זה ‘חיבה יתרה’ וקריקטורות.
    השנה הלכו עם הסיפור של האהבה עד הסוף.
    אוהבים את השם. את התורה. נותנים מאהבה. אוהביםםםםםם!!
    (איפה המבקר?)

  4. @ מנחם הלוי:
    סלח לי, אבל אם שנה שעברה הם עשו את זה אצל קלמן, והשנה הם הלכו לטרייסמן ש’פרשה’ בקול תרועה מקלמן [כידוע], אתה יכול להבין לבד, שמי שעשה להם את זה בשנה שעברה, היה ‘טרייסמן’ ולא ‘קלמן’.

  5. אנא מכם בבקשה!
    אל תסיעו את הדיון המקצועי לסמטאות אפלות שאינו שייך להן.

    הלקוח הגיע בתשע”ב לקלמן מתוך היכרות איתי. והיה מרוצה מאוד (אפשר לשאול אותו…) מפירות העבודה של קלמן והמשרד כולו.
    את היכולות של קלמן בורשטיין, איש לא יקח ממנו. יכולות שהביאו את קונספט ‘חיבה יתרה’ (שאבות ובנים הריצו משך שנים בחו”ל, ובפעם הראשונה בישראל בתשע”ב) וקמפיינים רבים אחרים – למקום הגבוה שקלמןV הביא אותם.

    השנה, הלקוח מסיבותיו החליט לעבוד אחרת.

    תנו לאנשים לחיות, בלי שטיקים ובלי טריקים ביניהם.

  6. @ רחל טרייסמן:
    תגובה שמכבדת את בעליה!
    למרות שלא כל הנוגעים בדבר מכבדים את עצמם ואת מה שהם מתיימרים להיות.

  7. שאבין, ר’ חיים זה חלק מהגריד הקבוע של כ ל מודעות הצדקה בארץ ובעולם?

  8. גברת טרייסמן,

    תגובה מכובדת ובוגרת.

    ברוך ה’, צוות הגרפיקאיות שלנו מאושרות לעבוד עם אשת מקצוע ברמה לא רגילה, ואכן התוצאות מדברות בעד עצמם.

  9. הרעיון ליצור מניע מאהבה ולא מאילוץ הוא יפה מאוד. אמנם לדעתי הצבע והוויז’ואל חלש יותר.

  10. מה לעשות? אבל הקמפיין לא הכניס כסף.

    כך סיפר לי חבר שיושב במיר מהמקורבים לאבות ובנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן