פורים כבר הרחק מאחורינו והאווירה המבדחת התחלפה בלחץ היסטרי שלפני חג המצות, ואני כבר לא אוכל עוגיות בסלון למרות שעוד לא ניקו אותו. אבל בגלל שלא הייתה פעילות סדירה בבלוג ולא דובר על הקמפיינים המושקעים של הת”תים בישיבות הגבוהות והקדושות, אמרתי שאולי עדיף מאוחר מאשר בכלל לא ולהציג בפניכם את מסע הפרסום המושקע של ישיבת אוצרות התורה בבני ברק.
הישיבישער הכי מחודד בת”ת, או ‘השפיץ’ בעגה הישיבתית, החליט שאם בעולם הגדול עושים את זה, אין שום סיבה שבין כותלי הישיבה לא יעשו אדפטציות לקמפיינים פרסומיים לטובת העברת המסרים שלהם. “אפשר לחסוך את משרת הקופירייטר, כמו במשרדי הפרסום האמיתיים שלנו””, הוא אמר לחבריו שהשתכנעו מיד והחליטו פה אחד להעתיק מכולם.
מעניין מה השוויון בנטל היה אומר על זה.
8 תגובות
אחלה קריאייטיב. למה לא רואים את הכשרונות האלו בעולם הפרסום.
הפרינטים בעיתונים שואפים לאפס מאופס.
חה, ממש טוב!!!!
באמת טוב, אבל אני לא אוהב את החיקויים אחד על אחד…
וואו מבריק ביותר
די מענין לדעת מה תגיב ע”ז מוזס הבת (עיין ערך נשים מקדימה)
פפשששששששששש
יישר כח למי שעומד מאחוריי…
א. כ. אתה מוכשר!!
בורעך כתב:
בורעך, זה ה’קטע’ פה
אחד על אחד מביא את קריאת ה – “יווווווו, לייק”!!!!
יש מצב למשו יותר מקצועי, אבל אל תשכח שאחרי הכל מדובר בתתניקי”ם….
קופה-של-צדקה ברמת בית שמש עשו משהו כזה לפורים, הרבה יותר טוב מזה…
גדול!
במיוחד זה עם החצי שקל