מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
pelephone
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

התחרות בחברות הסלולר במגזר הכללי שוברת שיאים וגולן טלקום מחלקת צ’קים לכל מי שמביא חברים לחברה. המסלול היקר שלהם מסתכם במאה שקלים לחודש והוא כולל הכל – כולל הכל, בלי כוכביות, בלי שטיקים ובלי טריקים.

אצלנו, בגלל המסלולים הכשרים, עדיין תקועים בעידן אחר והמודעה של פלאפון החדשה לא מבשרת על מהפכה במחיר או בשירות, אלא מביאה לידיעתנו כי קיים מסלול חדש מלווה בקריאייטיב המסמל “מסלול חדש”.

בגלל שאין פרטים על המבצע, איננו יודעים את כדאיותו, ובגלל שהחברה מאלצת אותנו ליצור קשר עם המוקד הטלפוני כדי לברר פרטים, אנחנו מוותרים מראש.

חברת פלאפון מפתה את הלקוחות החרדים בבקבוק יין “מהודר” לחג וכמעט רבע מהמודעה מוקדשת לכוכבים, תנאים והגבלות.

אין לנו הרבה מילים טובות לכתוב על זה, ומעניין אם מישהו מגולשי פאשקעוויל חשב לרגע להתקשר כדי לקבל פרטים אחרי שנחשף למודעה הזאת. נשמח לשמוע אודות המבצע המיוחד.

 pelephone

קרדיט • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשעאל • קופי: ישראל דצינגר • ארט: עידו שוורצמן • סופרווייזר: אריאל בירינבוים • מנהל סטודיו: עומרי ארוסי

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. בניגוד לסלקום שחילקה חלות לשבת ללקוחות קיימים, כהעמקת תדמיתה של סלקום כמשהו קטן וטוב, המבצע הזה הוא מוזר מאד.

  2. “פלאפון” מאז ומתמיד חברה מאד מוזרה בנוף הסלולארי. שמעתי עליהם תלונות על בעיות בלי סוף בשירות, גם המחיר לא משהו, כך שלא הופתעתי מהמודעה, באמת אין להם במה לשכנע…

  3. כן. בהחלט מודעה מוזרה. כאילו הם בטוחים שבשביל בקבוק יין אני אשתגע כדי לעזוב את החברה בה אני נמצא כרגע….????

    מוזרים!!!!!!!!!

  4. פלאפון יצטרכו לחלק ארגז יין בכדי להפיג את עוגמת הנפש שיאכילו אותנו במשך כל תקופת ההתחייבות.
    מוכר את נפשו בעבור נזיד עדשים כמאמר המשורר

  5. דיסוננס קוגנטיבי…
    מה הקשר?

    אפשר לקשר, אבל למה לא עשו את זה?

  6. המבצע:
    קח בקבוק יין > תשתה > תשתכר > תחתום מנוי לשלש שנים.

  7. עם כל הכבוד לפאשקוויל ולכותביו הפעם הם החטיאו את המטרה ובגדול
    כאן מנתחים קרייאטיב!!!
    כאן לא בוחנים מתנות או תנאים שזה לרוב לא קשור לחברות הפרסום

    הרעיון הוא גדול
    נקודת ציון שאנחנו כגברים זוכרים כשהיינו ישיבישערים…ותמיד היה החכמולוג
    שניסה לא ללכת בקו הכחול …

    וברור שתקשור לחול המועד מסלולים ועוד מתקשר לבסוף לבקובוק יין בליל הסדר.

  8. משה וולף היקר, אם אתה רוצה להתקדם לאנשהו בעולם הפרסום, תנתח פרסום.
    מה שכתבת הוא מדור צרכנות זועם, ותו לא.
    תקרא פוסטים וותיקים פה, ותראה איך מנתחים קריאייטיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן