האמת היא שעד לאותו ערב חשבתי שקבוצת פאשקעוויל, זה עוד תהליך קבוצתי מוכר וחופר בדור הווטסאפ של שנות ה-2000, של העתק-הדבק, או הניו-מדיה להצפת זיכרון הפלאפון בסרטונים ובתמונות שונות ומשונות.
האמת היא שבאותו ערב של יום חמישי, עת נכנסתי לאולם וראיתי את חברי הקבוצה יושבים בשולחנות ערוכים ומדסקסים על הא ודא, חשבתי שמדובר בעוד ניסיון של מישהו לייצר עוד קבוצת ווטסאפ מיוחצנת, ולחולל כתבה מצולמת אצל בקליינע או בקישקע או לייבלה, ביום שאחרי.
אבל…
באותו ערב “קבוצת פאשקעוויל” הפכה את קו המחשבה שלי מן הקצה אל הקצה. לאף אחד אין מושג כמה למדתי באותו יום חמישי בפאתי שכונת ויז’ניץ בבני ברק, ערכים חשובים בעולם הפרסום ויחסי הציבור.
ראשית, פגשתי לראשונה את מיכה שולם. אין לי מושג מה הוא עושה ב’מקס דיגטל’, הוא צריך להדריך את בוז’י הרצוג ויוני שטבון איך נואמים כמו שצריך. כל כך נהניתי מהצורה שהוא דיבר והסביר, עד שמצאתי את עצמי יושב במהלך הערב בשקט מופתי.
זכיתי להכיר פרצופים חדשים – מנהלי שיווק מוכשרים להמשך הדרך – וגם נהניתי מהאופן שבו התנהל המפגש. שעתיים מדהימות של היכרות ופתיחת צוהר לעולמות חדשים.
שמעתי סקירה על הפרויקט המבורך של ארגון ‘הידברות’ למגזר החרדי ממנהל הפרויקט מוטי מנדל, קיבלתי אינפורמציה על קהל הצרכנים של ‘אינגליש אפטייד’ ממנהלי המותג אברימי קליגר היקר, ואפילו פגשתי את השדולה החב”דית בפאשקוויל שלא יוצא לנו להיפגש הרבה: שילה, חיים, מענדי ובועז, שאת האחרון שציינתי הכרתי לראשונה פנים מול פנים, ולא רק דרך הטלפון…
“קבוצת פאשקעוויל” חיברה בין העולמות השונים, חסידים וליטאים, עובדים ולא עובדים, מודרנים ולא מודרנים, חרדים ודתיים – כולם ברוכים ומקובלים. לכולם הייתה שם מטרה אחת משותפת וברורה: ש”כוח” הפרסום החרדי / דתי יהיה מחובר ומאוחד!
אשרינו שזכינו.
אתם מוזמנים להיות איתי בקשר!
יוסף לוין
מנהל שיווק ופרסום – שבועון כפר חב”ד
עורך באתרים: לדעת.נט / שטורעם.נט
שירות יחסי ציבור ומיקוד מגזרי