בשבועות האחרונים ניתן לציין כי מצב הרוח של אנשי ארגון איחוד הצלה מרומם למדי.
היום הסתיימה המכירה הסינית לטובת הארגון (אזרח דרוזי זכה ברכב), גם מותו הטראגי של מתנדב הארגון ר’ אפי גדסי ז”ל מונף לטובתם וגם העבודה שהיריב המר – מד”א, כבר לא מדוברר על ידי האחים ביכלר ולמעשה לא מדוברר מימים אלו כלל, אפשר להבין את פרץ מצב הרוח שם.
בלי כל קשר לזה החליטו בארגון לעשות מיתוג מחדש. בשבועות האחרונים מנסים להחדיר שם את המונח ‘מלאכים בכתום’ על שם הצבע החדש שיזהה את הארגון.
כתום הוא שילוב של שני צבעים חמים – צהוב ואדום, הוא צבע של יצריות ויצירתיות, הוא צבע חם ואנרגטי מאוד נחוש וברור: גם ההתנגדות לתכנית ההתנתקות נצבעה בכתום. מה זה אומר לגבי העתיד? ימים יגידו.
“בחודשים האחרונים עברנו תהליך של מיתוג מחדש שבסופו הוחלט על צבעוניות ולוגו חדשים לארגון. המיתוג נועד להראות לציבור הרחב את עוצמת רשת המתנדבים שמהווה את איחוד הצלה. את כוחה של הנתינה להצלת חיים. אנו מעוניינים לעזור לאנשים נוספים להכיר את פעילותנו, להתחבר, להצטרף, להתנדב ולחזק את הרשת כדי שתגדל ותתחזק. אז קבלו הצצה ראשונה למראה החדש של איחוד הצלה”, נכתב בהודעה מטעם איחוד הצלה.
מה דעתכם? אל תשכחו להגיב.
זוכרים? בין המגיבים בפאשקעוויל תוגרל ארוחה זוגית מדי שבוע (הקפידו להשאיר מייל כדי שנוכל ליצור קשר עם הזוכה. המייל לא יפורסם)
8 תגובות
אם פעם התחרות היתה בתחום הצבעוני שנקרא ‘…הצלה…’
כיום התחרות עברה בכלל למגרש אחר, אנחנו גוף שמציל חיים בדיוק כמו.. מד”א..
זה בהחלט נראה מקצועי לעילא..
זה לא בשבועות האחרונים זה כבר כמעט שנה לפחות ואחרי שפרטנר החליפה צבע כתום התפנה ואיחוד זכו בו
ספינר על ספינר= איחוד הצלה
שיהיה לכם יום כתום
לוגו מקצועי ויפה,
לאחרונה בהחלט רואים שיפור חזותי
בתחום העמותות במגזר החרדי
הגיע הזמן!
הגיע הזמן לבידול, ואם לאיחוד הצלה היה אומץ, היו צובעים את עצמם בירוק, סגול או כל צבע אחר שהיה מבדל אותם לחלוטין משאר עובדי מד”א
יפה מאוד. מיוחד.
אהבתי את השילוב של מגן דוד בתוך הלוגו.
ילדים קטנים