הותל”פ: תקציב הפרסום של ‘פלדהיים’ עובר ל’גל אורן’: בשקט-בשקט, אחד התקציבים הגדולים במגזר, עובר לטיפולו של ‘גל אורן’ • כל הפרטים בפרסום ראשון • ב”לאומית” מכריזים על מיתוג מחדש: החל מהיום קופ”ח “לאומית” עם לוגו משודרג ושם חדש: “לאומית שירותי בריאות” • ‘פיצהלה’ מפקידה תקציב הפרסום אצל ‘מילר פוינט’ • סוזוקי בדרך למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום ‘גל אורן’ • והמדורים הקבועים, דירוגים ולומדים לקרוא.
קליק כאן למדור המלא
תגובה אחת
אפעס, קצת יותר מדי דרמה: צא”פ; הותל”פ.
– חזל”ש.