עובדה: משרדי הפרסום מחפשים עובדים חדשים, מאידך: עשרות בוגרים של קורסים מקצועיים מחפשים עבודה ולא נקלטים. תרתי דסתרי? בדקנו • איך ניתן למשוך את תשומת ליבן של המבשלות? למשרדי הפרסום יש מתכון מצוין! • מיתוג: חברת המזכרות ‘הומינר’ החליטה לחדש את הלוגו ולרענן את סל המוצרים שלה • ועוד…
קליק כאן למדור המלא
10 תגובות
אפרופו משרדי פרסום וחיפוש עובדים:
רק אני פספסתי את תוצאות סקר השכר של פשקוויל?
או שהבטחתם, ולא הבטחתם לקיים?
@אסתי
סבלנות
עד מחר
תראו תוצאות
רק לצמצם פערים…ממתי דינקיס מנהל את מח’ היח”צ של קליעה למטרה?
תקציבאי מתחיל כתב:
ואם כבר אז כבר.
ממתי הומינר עברו לקליעה למטרה?
@ דינקיס:
כבר מחר
א. מינוי די טרי, אפשר עדיין לאחל מזל טוב.
ב. הומינר לא עברו לקליעה.
מסתבר שקליקשטיין/קליעה למטרה שילם על הידיעה היחצנית, לא הומינר.
@ המייבין:
מסתבר שיחסי ציבור זה לא התחום החזק שלך.
אם כל הכבוד, מאיר גל היחיד שאכן מביא משב רענן וצעיר בתחום, ויכול אולי להביא לשינוי. כל הדיבורים על ‘העולם האמיתי’ נועדו לצורך שידורי תדמית ויקרה ותו לא…
תודה לך מאיר גל על עצם העידוד! לא פלא הסמפתייה והחברות הגדולות שנותנות בכם אמון.