מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
סנו מקסימה - פרסום אפיקים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה כבר לא סוד: התחרות בתחום אבקות הכביסה בציבור שלנו גדולה. אמנם היא נרגעה קצת לטובת הג’לים למיניהם, אך נדמה שהנה זה שוב בא. מחכים בסיבוב.
סנו מקסימה - פרסום אפיקים

קרדיט • פרסום אפיקים • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל • ארט: אסתי שושן • קופי: מתניה טוויטו • סופרוויזר: רותי וולף • יח”צ: בת שבע לפקיבר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

31 תגובות

  1. העיצוב חמוד, גם משחק המילים אבל זה לא משכנע אותי לקנות את האבקה הזו.
    לגמרי עושה רושם של משו ממוצע.
    אז היא מחכה לכתמים “בסיבוב”.
    ממש משכנע.

  2. הברקה מבריקה במוברק.

    חסר קצת רק את הקשר למותג העדין מקסימה שלא מצטלצל ולא מתקשר עם אבקה ביריונית שמחכה לכתם בסיבוב…

    אבל זה טוב.

    אפשר עוד סיבוב?

  3. דווקא נחמד מאד.
    השאלה שלי אם באמת יש צורך גם בפלח הצהוב,
    גם בתמונות כל סדרת האבקות כביס.
    וגם בכל הטקסט,

    או שמא כל הנ”ל גורעים. (בבחינת האכילהו בכפית ויחנק…)

  4. דורה פלגה כתב:

    קופי
    כביס.

    מכבסת תולה מחפשת…

  5. צריך לפרגן מודעה מצוינת פשוטה וחכמה סחטין

  6. לא אהבתי.

    אבל שימו לב העיתונים מלאים בזמן האחרון באפיקים בהצלחה לכם

  7. דורה מבול כתב:

    דורה פלגה כתב:
    קופי
    כביס.
    מכבסת תולה מחפשת…

    מחוט ועד שרוך,
    ויש מקום לאספרסו ארוך.

  8. דורה פלגה כתב:

    מחוט ועד שרוך,
    ויש מקום לאספרסו ארוך.

    מעתיקי השמועה.

  9. אסתי?!

    ממתי מכניסים אריזות של אבקות כביסה לתוך המכונה?!…

    נכון שיש רצון להמחיש את הלחכות בסיבוב, אבל זה מבלבל לגמרי.

  10. אפרופו אפיקים…
    הפרסומת של אפרופו היתה יפה הרבה יותר

  11. מחכה ליום שבו יצאו מהבנאליות של הפרסומים של אבקות הכביסה!
    יש כ”כ הרבה אפשרויות קריאטיביות וויזואליות שניתן לפרסם אבקת כביסה.

    חבל מאד על כל ביזבוזי הדיו שכאלה!!!

  12. טוב מאוד.
    תמיד אפשר יותר, אז מה?

  13. @ אורחת:
    הפרסומות הספרדיות של קליה… למשל.

  14. לדעתי מודעה לא מוכרת ובלי מסר חד וברור, מה שכן שמתי לב כי הצבעים במוכנה מקבילים לחבילות האבקה למטה גם אם זה נכון לא בורר הרעיון.

  15. @ אורחת:

    המטרה בפרסום קריאטיבי היא לקחת קונספט ולהדגיש אותו באופן אפי מופרז.

    ואבקת כביסה התברכה בכמה מהם

    אפקטיביות
    ניחוח
    רכות

    לדוגמא לניחוח:
    לקחת ארון בגדים ולשתול בתוכו גן פרחים

    לרכות:
    להראות מטה מפנקת ולהגיד שמאז שעברתי לאבקת הכביסה …. אני ישן יותר טוב.

    ועוד כהנה וכהנה!

  16. אח אח.. תרצה מתהפכת בקברה.

    איזה קופי מדהים. איזה קונספט נפלא. ואיזה ישום קריאטיבי מעאאאאפן.

    תפתיעו, תעשו משהו מקורי עם הקופי הנפלא הזה.

    זה ממש “פינת אוכל” – לכתוב פינת אוכל ולהראות פינה עם אוכל. נו באמת! מה קורה לכם?

    ואם רוצים לראות קריאייטיב, ע”ע הקמפיין של באומן להוט, לקחו שחקנים ושפה שלמה מסדרה שמשודרת בהוט, של בורר של עולם הפשע, ואיתה עשו סדרה שלמה של הרדסייל! פשוט מדהים. http://mizbala.com/?p=13471

  17. אה, שכחתי את הספוט הראשון. פרסום לממיר שמקליט (כמו וידאו רק חכם יותר…) מאותה סדרה. קריאייטיב במיטבו. http://mizbala.com/?p=9661

  18. הרעיון יפה, גם הביצוע.
    רק חבל שזה מאד מזכיר את שפע שוק גם בצבעים וגם בפונט.

  19. מודעה שיגרתית
    ובשביל להביא לידיעת המשתמש את סוגי האבקות – זה מספיק ובסדר גמור

  20. ראשית. ח”ח לאפיקים, אתם אכן מככבים.

    שנית, כפי שהקדימו פה, הקופי מעולה, הקונספט נאה, הביצוע מבוזבז ועמוס למדי.

  21. מי פסל פה, מי? יש לו עסק איתי…הפוסל במומו, הלך עליו…

  22. אחלה קופי, גרפיקה שעושה קונוטציה לסמל ה”שביתה” של רשות השידור… 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן